Hoi mensjes,

sorry dat het zo lang duurde, maar we hebben nu vakantie :D:D

We zijn weer bij Jake thuis. Ik zie dat Jake heel veel moeite heeft met de keus van Bella. 'Ik begrijp niet hoe ze haar leven zo kan weggooien,' zegt Jake gefrustreerd tegen me. 'Ik vind het ook niet slim, maar ze houdt echt van hem en z'n familie.''Hij is maanden geleden vertrokken,'antwoordt Jake. 'Ja maar, de liefde is zo sterk, ik weet zeker dat hij terug komt.''Nee, hij mag gewoon niet terug komen. Ze heeft nu een kans op een normaal leven,'zegt hij fel. 'Wij hebben ook geen normaal leven, dus hier heeft ze dat ook niet. 'Maar wij leven, zij zijn dood en ze leven op het leven van andere. Ook al leven zij op dieren, ze blijven moordenaar.' Ik zie dat Jake tranen in zijn ogen heeft. Ik loop naar hem toe en ik geef hem een knuffel. 'Hoe moeilijk het ook is, het is haar keuze maar ik zal er altijd voor je zijn.''Ik wil weten hoe het met haar is.'zegt Jake en hij loopt naar de telefoon. Ik ga naar buiten om hem wat privacy te gunnen. Een paar minuten later ga ik weer naar binnen. Jake zit verslagen op de bank. 'Wat is er?'vraag ik. 'Het is Alice Cullen. Ze had een visioen en dacht dat Bella dood was.''Zij zou Bella toch niks aandoen?''Nee, maar straks komt hij ook terug.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen