Foto bij 0.4 - Adeline

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • baliebah

    Dus zoals beloofd hier nog langere reactie.
    Haaaaaaaaaaaaloowdepootjes ik ben Lisa.
    Ookaay dat klonk vast heel erg overdreven right?
    Ja dat dacht ik ook al, weetje ik ben soms ook een beetje hyper right?
    Ten eerste : ik wil graag een héle lange reactie plaatsen.
    Omdat ik dit gewoon een leuke story.. Nee wat zeg ik? Leuke? Nee GEWELDIGE story vind.
    BAM dit zijn al 180 woorden. Geloof je me niet? Ga maar tellen, ik wacht wel even hoor.
    Rum bum bum, rum bum bum bum rum bum buuuuuuuuum.
    Okaay ik heb genoeg gewacht nu, ben je klaar?
    Hahah GRAAAAAAAAAAPJE het waren er ehhhhhhhhhm, even tellen 100 ofzo right?
    Wacht maar serieus deze reactie word zolang dat je hem zometeen gewoon wegklikt mwhaha.
    Maar vertel eens ga jij later nog wat doen met je schrijfkunsten?
    Anders kan je ze wel aan mij geven hoor, vind ik totaal niet erg .
    Want je schrijft namelijk zó mooi weetje!
    En ik vind dat kind serieus zó zielig I mean waarom zouden ze haar pesten?
    Omdat ze met planten praat? Nou en who cares? Maar ach stomme Justin, Chaz en Ryan.
    En OHMYGOOOD, ik zei ten eerste en daarna zei ik geen ten tweede. Ohmygod how báááád?! Ga ik gelijk doen.
    Ten tweede :
    ik vind dit zo een geweldige story weetje dat? Nou bij deze.
    Ben je mijn reactie al zat? Nou pech gehad dan want ik ga lekker toch door.
    Weetje mijn broertje van 1 is best wel heel erg irritant en raar, hij slaapt nu I mean wie slaapt er nou weer om 14:00? Dat is echt stom, maar ergens vind ik dat wel cool, want nu kan ik zonder zorgen een lange reactie neer zetten.
    Ja hij is van mijn moeder, maar ze is nu niet thuis en ze laat hem hier omdat Bieber knows it xd.
    En hij slaapt, ja ja hij is ook jong en moet ook slapen maar ik ben oook jong dus waarom slaap ik niet?
    Ja ik ben jong en ik ben geeeeeeen ik herhaal géén ouwe vent die nu met een groot stuk worst een reactie bij deze geweldige story zet.
    Echt waar? Zie ik je nu bang denken;D.
    Ja echt waar. Stel ik je nu gerust? Mooooooooi zo.
    Maar back to the point.
    Ik ben ook 15 jaar dus ook jong, dus waarom slaapt hij wel en ik niet?
    Ergens ook geweldig, want nu kan ik lekker door blijven reactioneren zonder dat hij stoort YAY.
    Ja ik ben inderdaad alleen thuis YAY ik! Maar dathad ik al verteld.
    Weetje ik vind "The suite Life of Zack en Cody" echt helemaal geweldig.
    Jup call me kinderachtig, maar het is nou eenmaal zo.
    Echt serieus die Zack&Londen maken af en toe opmerkingen echt dan kan je me echt opvegen gewoon.
    Okaay je staat hier volgens mij heel lang te wachten op een lange reactie terwijl hij niet eens zo heel lang is en je staat best lang te wachten .
    Maar ik ben Big Time Rush aan het kijken .
    Nee serieus ik blijf kinderachtig voor life YAAAAAAY.
    Ohmygod mijn neef had zijn been gebroken dus ik vroeg zo waarom.
    Dus hij helemaal uitleggen dat zijn vriendin dacht dat hij was vreemgegaan en ze liep weg, en toen viel hij van de trap hahah.
    Okaay het is wel lullig om te lachen, maar het was grappig.
    Echt serieus ik heb zo een slechte conditie, nee echt ik loop een keer de trap op en ik ben gelijk dood xd.
    Ben je mijn reactie nu zat? PEEEEEEEEEEEEECH gehad.
    Ik ga lekker door ik ben nu richting de 500 woorden denk ik.
    BOEM BOEM how could you be so heartless?
    Okay dat was het nummer van Kanye West op radio Lisaa.
    BAAAAAAAAM ik heb mijn eigen radio station cool hea?
    Weetje welk lied ik helemaal geweldig vind?
    Oud lied dan. Weeeeeeeeeeeel Real Love van Massari.
    Ken je die? Nee dacht ik al xd.
    Weetje wie ik helemaaaaaaaaal geweldig vind?
    Juuuuistem : JUSTIN DREW BIEBER<3.
    Weetje wat ik helemaaaaaaaaal geweldig vind?
    Juuuuistem : JOUW STORY<3
    Weetje langzamerhand komt er een eind aan deze laaaaaaange reactie.
    Okaay serieus hij is echt heel dichtbij, nee serieus ik moet nog wel de kracht hebben om nog een hoofdstukje te schrijven bij mijn eigen story te schrijven .
    Ik heb eigenlijk heel stiekem gewoon niks meer te vertellen.
    BEHAAAAAAAALVE dat jij gewoo onwijs goed kan schrijven en dat je lief bent als je dan ook nog eens heelsnel verder gaat.
    Zo jaaaaaaaaaaaa dit is het dan het einde, van mijn uber coole reactie.
    GRAAAAAAAAAAAAPJE hij was niet coelie oelie .
    Nee echt serieus je bent echt lief als je heeeeeeel snel verder gaat dus snel verder.
    Oh en heb ik al gezegd dat je smexy goed schrijft?
    En dat je heel snel verder moet gaan?
    En ik stop nu écht.
    De laatste woorden bij mijn lange reactie:

    Loveeeeeeeeeee you schatje love your story en love the kudo knop bij your stor DIE IEDEREEN IN MOET DRUKKEN!
    En dan nu de laatste :
    xoxoLisa.
    meer dan 800 woorden YAAAAAAAAAAAAAY!.

    .

    1 decennium geleden
  • ImpugnU

    Komop mensen we MOETEN naar de 43 kados!
    Dan staan we op 1!!!!
    DUS MENSEN DRUK OP DE GROENE KNOP RECHTS BOVEN.......OF JE GAAT ERAAN!!!
    Just kidding...... Maar wel doen hè?!?
    <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    1 decennium geleden
  • Caraxes

    <33

    1 decennium geleden
  • Prim

    Ik zie ok niet zoveel, maar ik draag braaf mijn lensjes omdat ik anders zo goed als niks zie
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen