[014]
Heel belangrijk:
Soundtrack
Soundtrack
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (49)
OH-MY-DEVIL. Ik geef dit hoofdstuk zó een keiharde, dikke kudo, man. Weet je hoe mooi dit is geschreven, je wil het echt niet weten (en ik zei 't al tegen je op msn) maar ik zit hier echt met tranen in mijn ogen bijna.
1 decennium geledenSeth is zo lief en schattig en... nouja, onschuldig zeer zeker niet, haha, maar dit is zo mooi geschreven. Ik heb er gewoon geen verdere woorden voor, omd.
Iedereen die dit niet mooi vind, zijn echt gek, want dan hebben ze echt geen smaak in mooie schrijfkunsten, want dan heb je namelijk. Sorry, maar ik kan echt niets meer zeggen dan; Ga zo verder met je supermooie schrijftalent, want .... ik weet geen eens wat ik hierop moet zeggen, dit is gewoon een hoofdstuk dat je hart treft.
Kritiek; sommige woorden zijn wel fout geschreven, maar dat zijn er maar heel weinig en dat vergeet je zo weer omdat je in dit supermooie hoofdstuk zit! It felt like I was right there!
godverdomme, ik zit hier echt te janken!
1 decennium geledendit is niet leuk
dit is zo'n zielig hoofdstuk!
ehct niet normaal!
ik ben helemaal f*cking verdrietig dat'ie dood is
rust in vrede(H)
OMG, dit is al de tweede keer dat ik huil bij een verhaal.
1 decennium geledenIk weet er gewoon geen woorden voor. Het is echt prachtig geschreven.
Rust in vrede Seth <3
Nu lijkt het alsof hij echt dood is.
TERING KUT MAN IK ZIT HIER GEWOON DE HELE TAFEL NAT TE JANKEN, dam en ik had me dag al niet, nu ben ik helemaal droevig.
1 decennium geledenGODVER NEE! LAAT HEM WEER LEVEN! NEE, SETH IS NIET DOOD! HIJ IS NIET DOOD! HIJ KOMT WEER TOT LEVEN!
1 decennium geledenOkee ik weet dat het niet waar is, maar Seth mag niet dood! Hij is daar te vrolijk voor, en te lief!
Waarom moest hij nou dood? Zodat Aleyah naar Embry kon? Grr, ik wil Seth terug!!
Weet dat het nooit gaat gebeuren, maar ik wil het wel;$ Echt waar, ik zat hier te janken als een klein kind;$ Zo mooi geschreven, maar zo zielig;(