You're the straw to my berry.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (15)

  • Lrxx

    Ik vind ze zo cute together! Ze moeten echt snel een stelletje worden haha(baby)

    1 decennium geleden
  • Kelso

    <3333

    1 decennium geleden
  • Rembrandt

    Hahaha, sirieus, je leven is een soort comedie verhaal volgens mij
    verder en nieuwe abo <3

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    WHHAAHAHAAHA! LOVE DEZE STORY! EN JIJ MOET NU SNEL VERDER SCHRIJVEN EN DAARNA ACTIVEREN WANT IK WIL LEZEN! (baby)
    WEETJE? MIJN CAPSLOCK STAAT AAN EN DAAROM SCHRIJF IK NU IN HOOFDLETTERS EN LIJKT HET DUS ALSOF IK ME DOOD STA TE SCHREEUWEN.. Oké, dat sloeg werkelijk nergens op..
    Maar heb je er nog over nagedacht of ik niet met deze story en ook met deze Justin kan trouwen?? (A)
    Ik word altijd zo vrolijk van jou story! En daarom mag je nu weer vrolijk verder schrijven! Oh nee, je mág niet, JE MOET! (A)
    Jaa, want anders gaat Sinterklaas heel boos op je worden en dan krijg je geen cadeautjes van hem 5 december en neemt hij je mee naar Spanje, wat volgens mij niet zo'n hele grote ramp zal zijn.. Maarja, JE WILT NATUURLIJK NIET MET ZWARTE PIET MEE NAAR SPANJE IN ZO'N VIEZE ZAK!
    Oké, hoe kom ik op Sinterklaas? Ach lekker boeiend..
    SNEL VERDER SCHRIJVEN AAN DEZE AWESOME STORY! (baby)

    1 decennium geleden
  • Irresistable

    hahahahah okee dat is niet stupid maar geniaal (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen