'Cause you're the apple to my pie.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • dreambig

    hahaha, wat lieffff <3'
    sneel verder

    1 decennium geleden
  • OhHazza

    heb je hele verhaal gelezen vandaag super storyy, serieus

    1 decennium geleden
  • xjustAgirlx

    ze weten gewoon nog niet dat ze verliefd op elkaar zijn! duhh ^^
    ik ga dit verhaal missen en ik ga jouw missen en en en.. nouja
    ik ga je gewoon missen ;D
    veeeel plezier ^^
    Xliiefs<3

    1 decennium geleden
  • LOCAL

    <333333333333333333333333

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Aaaaaaaaaaaaaaaaaahw, zo freaking lief!
    Weetje? Mijn reactie als ik zie dat jij een hoofdstuk hebt geschreven is echt té idioot xD
    Ach ja, ik kan soms ook best gek zijn. Dat denk jij nu zeker ook hea? Ja, snap ik, weetje? Nee, nou ik ook niet. Oké, ik ben nu écht te dom aan het doen.. Ik kan soms best dom zijn, hoor!
    I love this story! Als het kon zou ik er graag mee trouwen (A)
    Oké, dit is weer zo'n freaking nutteloze reactie van mij, ik vraag me af of je überhaupt nog wel aan het lezen bent en niet na de eerste paar zinnen al bent gestopt omdat het zo idioot was. Weetje dat ik het idee heb dat dit een redelijk lange reactie gaat worden? Nee, nou dan weet je dat nu xD Ik heb volgens mijn nog nooit zo'n lange reactie geschreven en dan ook nog eens vol onzin.. Maarja, nu moet jij snel verder! Dus ik zal het straks nog een keer zeggen in deze reactie want ik vind het soms leuk om dingen te herhalen.. Oké, waarom zeg ik dit?
    Ik hou van dit verhaal, en je móet nu snel verder! (baby)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen