9.3
Ariane Granger
Tijdens het eten schopt Justin tegen mijn been. 'Mam, ik ga vanavond naar de studio en Ariane gaat mee kijken, goed?' Verbaasd kijk ik hem aan, maar dan knik ik instemmend. Pattie kijkt naar mijn vader die zijn schouders ophaalt. 'Goed ga maar.' 'Oke! Kom Ariane dan gaan we!' Ik schuif snel mijn bord van me af en sta dan op. 'Doei!' roep ik en ik geef papa en patty beide een kus op de wang. Dan ren ik achter Justin aan de garage in, waar hij al in zijn range rover zit met de motor aan. 'En wat gaan we nu doen?' vraag ik hem. 'Een liedje opnemen.' Ik kijk hem angstig aan en staar dan ongemakkelijk uit het zijraampje. Wat nou als ik niet klink op een cd. Of dat het afschuwelijk is. Justin strijkt langs mijn wang met zijn hand en legt zijn hand dan op mijn been. 'Het gaat vast heel goed.' verzekerd hij me en hij gliimlacht. Ik ben verdoofd door zijn aanraking. Justin heeft me bina niet mer aangekeken sinds onze korte 'relatie'. En iedere aanraking voelde verkeerd, maar nu voelt het alsof er grote stromingen van elektriciteit in mijn lichaam zitten die aan gaan als Justin me aanraakt. Ik verschuif een beetje in mijn stoel maar Justin begrijpt het verkeerd en hij haalt zijn hand van mijn knie. Twee diepe zuchten klinken in de auto en ik kijk een beetje aarzelend naar links. 'Justin?' 'Ja?' ik aarzel en verander dan van onderwerp, 'Wat als mijn stem niet goed genoeg is.' Hij grijnst naar me, 'geloof me, je stem is goed genoeg. Usher bood je bijna een contract aan.' Ik rol met mijn ogen, 'Niet zo overdrijven Justin.' Er viel een stilte die bleef tot we in het gebouw waren. 'Ik ben zenuwachtig.' mompelde ik. 'Adem halen Ariane.' Maar ademhalen werd een stuk moeilijker toen ik ineens achter de microfoon stond. 'Justin ik kan dit niet.' zei ik binnensmonds. 'Wel waar, it'll be fine.' Ik knikte, probeerde mezelf kalm te krijgen. De eerste tonen klonken, ik schraapte mijn keel zachtjes en zong de eerste regels: 'It feels like we've been out at sea, so back and forth that's how it seems, Whoa, and if I wanna talk you say to me, that if it's meant to be, it will be. Even later vielJustin in met zijn mooie stem, wat gaat zorgen dat dit liedje misschien niet een ramp wordt. Ik zong mee zo goed als ik kon en op het einde klapte de mannen in de studio. 'Goede eerste poging, maak je klaar voor de tweede keer. Ik zuchtte zette mijn koptelefoon op en begon weer met zingen.
Drie maal raden welke zin er komt na: that if it's meant to be, it will be..
yeaah ik krijg er ineens allemaal abo's bij<3 geweldig!
Reageer (7)
je verhaal is egt super(H)
1 decennium geledenmijn abo heb je
Snel verder!!
whaha ps. goeie grap bij je broertje;)
Snel verder!!
1 decennium geleden