hoe vinden jullie het

shadow

ik rende naar de waterval buiten adem kroop ik in een bosje bij de waterval.
ik zag een grote groep wolven alle wolven waren grijs op 1 na en die was zwart en had een litteken bij zijn oog.
in het midden van de groep zag ik een bewusteloze kiba.
ik probeerde een manier te bedenken om hem te redden maar alles leek hopeloos .
Ik moest met veel meer man zijn om hem te kunnen redden dus zo ging ik weer verder met de zoektocht naar een andere pack



Kiba

toen ik wakker werd hield ik mijn ogen dicht ik bevond me tussen de vijanden toen ik één oog open deed zag ik voor me een zwarte wolf met de zelfde geur als de haren die ik bij mijn moeder vond
ik stond op en gelijk allemaal gezichten draaide naar mij
de zwarte wolf kwam voor me staan en zei dat die mij geen kwaad wou doen nog niet te miste.
ik had een keuze of ik moest met hun meedoen of ik werd vermoord en toen kwam er een idee de zwarte wolf was veel makkelijker te doden als ik dicht bij hem was dus ik koos om mee te doen.
ik kreeg een stuk te eten en ik moest slapen ik vroeg me af wat er met shadow gebeurt was.

De volgende morgen toen ik wakker werd vertrok de pack verder ze hadden een andere pack gevonden die ze gingen verjagen of doden.
we gingen snel weg en tegen de avond waren we bij een meertje aan de overkant zat de andere pack.
we dronken wat uit het meertje en zwommen geluidloos naar de overkant.
toen aan de kant waren rende iedereen gelijk richting de pack toen hoorde ik de meest afgrijzelijkste geluiden.
na ongeveer 1 uur was de afslachting voor bij ik had zelf niemand aangevallen en dat was de zwarte wolf opgevallen dus hij had een leuke verrasing voor mij .
hij kwam naar me toe met een jong wolfje en gooide hem voor mij neer.
en hij zei vermoord hem anders vermmord ik jou.

Reageer (1)

  • DesxTiny

    Oh shit!

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen