Foto bij Leren vechten

Oja Kate haar karakter is gebaseerd op mijn BFF Kate.

En TWILIGHTxBTR krijgt een rol in mijn verhaal ik ken haar niet persoonlijk maar we praten af en toe met elkaar op Quizlet.

Ik zit wat te kloten achter Hyves en ga dan naar beneden want ik ga leren vechten tegen nieuwelingen.
Jasper leidt ons naar de open plek en geeft ons instucties.
Je moet vooral oppassen voor Tyler dat is hun sterkste vampier. Zegt Jasper
Ik knik en na 10 uur vechten kan ik het net zo goed als Emmet en Jasper.
Genoeg voor vandaag. Zegt Jasper
Hij rent naar ons toe en dan rennen we naar het huis.
Als we er zijn zie ik opeens een 2 meiden in de woonkamer zo te zien zijn ze ook vampierem.
De ene heeft prachtig krullend zwart haar tot aan haar middel en de ander heeft lang steil bruin haar tot haar middel.
Marilyn. Zegt die met het zwart haar
Kristen. Zegt die met het bruin haar
Kate. Zeg ik
Ik maak niet fast vrienden maar ook niet slow.
Ik zie dat Seth er ook is en ik ren naar hem toe en geef hem een knuffel en zoen.
Hey,Kate. Zegt Seth
Hoii,Seth. Zeg ik doodblij
Ik laat hem weer los en breng Marilyn en Kristen naar hun kamer.
Ze zijn zo te zien zussen,want op hun haar na is alles hetzelfde.
Ik wou dat mijn Itiliaanse zus Galereh hier was.
Of Seth o wacht die zit naast me te slapen.
Ik ga naast hem liggen en zo te zien slaapt hij niet want hij deed zijn ogen weer open toen ik tegen hem aan kwam liggen.
Ga maar slapen. Zeg ik
Hij heeft slaap nodig of ik ben niet goed in gezichtsuitdrukkingen te herkennen.
Hoeft niet. Zegt Seth
Oh dan ben ik echt niet goed in gevoel schatten.. Zeg ik
Ik maak de tv aan en kijk wat naar The Hills.

Na 1 uur zit Seth al te eten van pizza en kijk ik naar films.
Na het eten gaat hij slapen en kijk ik naar een overdosis afleveringen van Friends.

De volgende middag
Ik moet mijn spullen inpakken en met Seth,Bella,Edward,Jacob en Renesmee in de levensgrote tent.
Want de strijd begint over 1 dag.
Als we in de tent zitten dan zie ik dat er eten voor Jacob en Seth is.
Ik ga liggen onder mijn dekens en lees wat.
Ik haal uit mijn koffer nog mijn iPod en speel wat liedjes van ColdPlay af.

Reageer (1)

  • Fortitude

    snel verderr!!!!!!!!!!!! (H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen