graag reactie

shadow en ik gingen op zoek naar een andere wolven pack die ons wou helpen een eind te maken aan het zinloze geweld van de pack met de zwarte wolf.
we waren ver plan om te gaan zoeken bij mijn geboorte plek we gingen naar een riviertje en dronken daar wat uit daarna gingen we stroomopwaarts naar de waterval onder weg kwamen we sporen tegen van andere wolven soms raakte ik shadow kwijt maar dan zat die ergens in de schaduw.
Naar een tijdje gerend te hebben gingen de sporen naar 2 kanten
dus moesten shadow en ik splitsen we hadden afgesproken als er gevaar dreigde of iemand had een pack gevonden dan moest je naar de waterval toe.

Kiba

dus zo ging ik op weg en ik liet shadow achter me.
onderweg rook ik een vreemde geur maar ik kon het niet plaatsen.
ik werd er een beetje bang van maar toen begon mijn maag te rammelen.
ik at een paddenstoel en ik ging weer verder .
naar ongeveer weer 1 uurtje gelopen te hebben zag ik dat de sporen het water in gingen maar ik zag geen sporen aan de andere kant dus liep ik maar richting de waterval ik was zo benieuwd of shadow wat gevonden had dat ik op mijn alle snelst naar de waterval toe liep
met een grote sprong stond ik voor de waterval en ik kreeg een dreun op mijn hoofd en alles werd zwart.

Shadow


Naar dat ik kiba had achter gelaten ging ik verder met sporen zoeken
toevallig gingen ze richting de waterval
ik rende op mijn alle hardst naar de waterval maar ik struikelde over een stom stuk hout en ik viel en raakte bewusteloos
toen ik wakker werd was er waarschijnlijk al een halve verstreken en ik dacht kiba zal zich vast wel ongerust maken.
maar toen rook ik een vreemde geur dezelfde geur heb ik geroken toen mijn dorp werd aangevallen .
toen kon ik nog maar aan een ding denken kiba is in gevaar.

Reageer (2)

  • LadySansa

    spannend snel veder

    1 decennium geleden
  • DesxTiny

    Spannend!
    Snel verder.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen