Foto bij I want to be with you (Black Butler II - Alois Trancy)

Yay! Oneshot van Kuroshitsuji/balck butler!
Dit idee spookte rond in mijn hoofd dus ik dacht laat ik het opschrijven! xD
T'is alleen wel wat aan de lange kant xD
Het is een oneshot tussen de reader en Alois.

Veel leesplezier! (flower)

Het brand, het doet pijn, het is zo heet. Waar komen die vlammen vandaan? Waarom is iedereen dood? Waar is hij gebleven? Waar is mijn beste vriend gebleven? Waar ben je? Laat me niet alleen!.....Jim, waar ben je? Waar ben je Jim Macken?

---

Je schrok wakker en werd verblind door de felle strepen daglicht die je kamer binnenkwamen nadat de dienstmeid de gordijnen had opengedaan. "Lady (naam), het is tijd om wakker te worden!" zei ze. "U moet zich voorbereiden op het feestje van vanavond." zei ze en pakte een van je jurken uit de kleerkast en hielp met aankleden. "U moet zich mooi opmaken, want u zult worden voorgesteld aan uw toekomstige man!" zei ze enthousiast en hielp je met je korset.

Flashback naar vorige avond:
Je zat samen met je moeder in de lounge. " (naam) ik heb geweldig nieuws!" zei je moeder. "Mag ik u vragen wat voor een nieuws moeder?" vroeg je. "Morgenavond is er een feestje in het Trancyhuis waar wij voor uitgenodigt zijn!" zei je moeder. "Wat leuk." zei je afwezig. "En dat is nog niet alles! Je zult daar ook je toekomstige man ontmoeten! zei je moeder enthousiast. "Pardon?!" vroeg je geschokt. "Ja ja! Ik heb het allemaal voor je geregeld! Morgenavond op het feestje zal Mstr Wordsmith je ten huwelijk vragen! zei je moeder blij. "M-Maar moeder ik wil nog helemaal niet trouwen!" zei je nog meer geschokt door het horen van de naam van de beste vriend van je vader! "Je zult wel moeten. Wil je anders weer belanden in de goot waar ik je gevonden en weggehaald heb?" vroeg je moeder. "Nee, moeder." zei je met een hangend hoofd. "Goed zo. Dat wil ik horen van een geadopteerde dochter."zei (blijkbaar) je stiefmoeder. "En probeer alstjeblieft af te komen van dat boerenloopje dat je hebt geleerd in dat verrotte afgebrande dorpje van je!" zei je moeder. Jij knikte stond op en ging naar bed.
Einde flashback van vorige avond.

Het dienstmeisje pakte de gloednieuwe paarse jurk van je bed en hielp je hem aan te trekken. Daarna werd je op een stoel gezet en een lange make-up tour begon!

---

-Die avond-

"Vergeet je manieren niet en denk aan je looppas!" zei je stiefmoeder. "Dat zal ik doen moeder." zei je met een nepglimlach. De koets stopte voor een grote villa en een butler met een bril op deed open. "Welkom Miss en Lady Roseweather." zei hij en hielp ons uit de koets. "U bent de laatst gearriveerde gast. "Ik zal u naar de balzaal leiden." zei hij en liep vooruit met ons achter hem aan. De balzaal was groot en er waren veel mensen. "Oke (naam), ik ga naar mijn vriendinnen. Veel plezier!" zei je stiefmoeder en verdween tussen de gasten. Jij ging naar de tafel met cakejes en wou net een cakeje pakken met aardbeitjes erop toen je hem zag. Blond haar blauwe ogen. "J-Jim?!" fluisterde je verbaasd. Alsof hij je gehoord had draaide hij zich jouw kant op. Toen hij je zag werden zijn ogen groot van verbazing en kwam op je afgelopen. "J-Jim ben jij dat echt?" vroeg je al starend naar de jongen. "Ja ik ben het. Wow, das zolang geleden (naam) ik dacht dat je verzwolgen was door de vlammen!" zei hij. "Ik dacht precies hetzelfde over jouw Jim!" zei je blij. "Noem me alstjeblieft Alois vanaf nu." zei hij. "Anders gaan de mensen dingen denken." zei hij. "Alois?" herhaalde ik. "Ja, Alois Trancy."zei hij. "W-wacht even. Bedoel je dat dit huis ook van jouw is?!" vroeg ik verbaasd. "Das waar. Ik zal het je later wel een keer uitleggen. Zullen we dansen?" vroeg hij. "Is goed, maar ik kan niet zo goed in de maat dansen. "zei je beschamend. "Dan gaan we toch buiten op het balkon dansen. Dan bepalen we ons eigen ritme." zei hij. "oke." zei je pakte zijn hand en bloosde een beetje. Jullie liepen naar het balkon toe en begonnen een langzame waltz te dansen. "De jurk staat je goed." zei Alois. "Bedankt." zei je met een lichte blos op je wangen. Jullie dansden nog een beetje in het rond toen je opeens over een takje struikelde en viel. Alois ving je op en jullie waren opeens wel heel erg dicht bij elkaar. Je werd zo rood als een tomaat en probeerde jezelf weg te duwen, maar Alois kwam juist nog dichterbij en kuste je opeens! Hij liet je los en fluisterde iets in je oor. Maar net toen je hem je antwoord wou geven werden de balkondeuren opengegooid em werd jij meegesleept door je stiefmoeder. Een oude vent van ruim 49 jaar knielde voor je neer en deed een huwelijksaanzoek. Iedereen keek gespannen naar jouw voor je antwoord. Je zag vanuit je ooghoek Alois z'n hoofd schudden. "(naam) waarom duurd het zolang? Kom op schat zeg ja!" zei je stiefmoeder. Het bleef stil. "Nee." zei je. "WAT!!" schreeuwde je stiefmoeder. "HOORDE JE ME NIET OFZO? IK ZEI NEE!!!" schreeuwde je terug. "W-WAT ZIJN DAT VOOR EEN MANIEREN TEGEN JE MOEDER?!" schreeuwde je stiefmoeder. "JIJ BENT MIJN ECHTE MOEDER NIET EENS!!" schreeuwde je teug waarop je geschokte reactie's kreeg van de andere gasten. "DIT TOLOREER IK NIET!!" schreeuwde je stiefmoeder en twee bediendes van je stiefmoeder pakten je vast. "JIJ TROUWT MET HEM OF JE HET NOU LEUK VIND OF NIET!!" schreeuwde je stiefmoeder. "NEE! LAAT ME LOS! IK WIL NIET MET DIE VIEZE OUWE GEIT TROUWEN!!" schreeuwde je terwijl je met je voeten schopte en begon te huilen.

Alois POV:
Ik keek toe en zag hoe (naam) werd vastgepakt. Ik zag hoe ze met haar voeten schopte. En ik zag haar huilen.

Dat was de druppel.

"Claude." zei Alois." Yes, danna-samma?" zei Claude. "Dit is een bevel red (naam) uit de klauwen van haar stiefmoeder!" beval Alois. "Yes, you highness." zei Claude en sprinte ervandoor.

(naam) POV:
Je voelde hoe opeens de bediendes van je stiefmoeder je loslieten. En binnen een oogwenk had Claude je vast en stond hij weer naast Alois. Je knipperde met je ogen. En zag de gasten dat ook doen. Dat ging wel erg snel. "Miss Roseweather, ik neem aan dat u geen bezwaar heeft als ik met uw dochter trouw?" vroeg Alois aan je stiefmoeder. Je stiefmoeder schudde haar hoofd. "Maar natuurlijk moet jij het er ook me eens zijn." zei hij tegen je. "Wil je met me trouwen?" vroeg Alois aan je. Je knikte en alle gasten klapten van vreugde. De oude man die je eerst ten huwelijk vroeg was in de war en ging weg. Je stiefmoeder was helemaal in de wolken en kon niet wachten tot ze nog meer welvaard zou bezitten. Maar dat zou ze nooit krijgen. Want je had de adoptie opgezegd. Je ging bij Alois wonen en had nooit meer een rustig leven.

---

Het lijkt wel assepoester! xD

Reageer (1)

  • GilbertBro

    WOW,coooooool!!!!!! <33333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen