Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • zeyno321

    Hoe ziet amber er eigenlijk uit ????

    1 decennium geleden
  • ForevahYoung

    Hahahahahaha, geweldig die tweet. Zeg ik heb een vraagje. Ik kan wel links (url) plaatsen maar ik weet niet hoe ik die naam daar tussen kan zetten.

    Ik bedoel zo ik kan de site zetten, maar ik kan daar geen naam tussen zetten waardoor alleen de site verschijnt. Zou jij mij kunnen helpen want in dit hoofdstuk staan er net. vb. Maya en Empress.

    Ik zou het echt heel leuk vinden moest je hierop reageren en het mij uitleggen ;p.
    Lots of love

    1 decennium geleden
  • Squidward

    Haha, die tweet is geniaal. En dat hondje is echt een poepie :) and i like your storyyyy <'3

    1 decennium geleden
  • xOneTimex

    Verder <3

    1 decennium geleden
  • Westwood

    Pft, zo erg, eigenlijk xd. Haha, oké, ik begin ondertussen medelijden te krijgen met Bieber. Echt waar. Haha xd. Anyways, die tweet van haar is echt geweldig xd! Die moet ik onthouden voor wanneer ik ooit in één of ander hoerstraatje loop en zo eentje achter een raam naar me begin te zwaaien (cat) Haha, niet dat ik ooit door zo'n straatje zal lopen... Wat zit ik hier eigenlijk te zeggen? Anyways, jij schrijft echt super, super, super goed!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen