Je vindt het echt moeilijk dat ik Simon waarschijnlijk gekwetst heb hé? Ik en Ginny zaten samen op onze kamer, Hermelien was Ron aan het helpen met opruimen.
Ja, jullie zijn mijn beste vrienden, dus als jullie niet meer met elkaar praten betekent dat dat het voor mij heel moeilijk wordt.
Wie zegt dat we niet meer met elkaar praten? ik vind Simon nog steeds heel aardig maar ik hou nu van Seth.
O, ik dacht dat je helemaal niet meer aardig zou vinden.
Natuurlijk wel, en bovendien Daan is een van mijn allerbeste vrienden dus ik zal nog behoorlijk wat tijd met Simon door moeten brengen.
o, JULLIE MOCHTEN NIET BIJ DE BESPREKINGEN ZIJN MAAR JULLIE ZATEN WEL DE HELE ZOMER GEZELLIG HIER HE?!
Aan het volume van zijn stem te horen is Harry ook aanwezig voor de rest van de vakantie, zei Ginny zo sirieus dat we allebei meteen in de lach schoten.
Kom op laten we naar hem toe gaan, zei ik.
Terwijl ik en Ginny over de gang liepen kwamen we langs een spiegel en besloot ik mijn blonde haren die ik die ochtend had gekozen toch maar weer te veranderen in mijn gebruikelijke knalrode krullen(ik ben een transformmagiër) en mijn blauwe ogen in het gewoonlijke paars, het kleurde wel niet nbij elkaar maar ik vond het er toch gaaf uitzien. Ik en Ginny rende Rons kamer binnen en natuurlijk waren Fred en George daar al. Ah, dus Anne is hier ook al, wie nog meer? raasde Harry door.
Relax is Harry, ik had best nog een paar dagen bij de Cullens willen blijven.
O, en je mist het roedel zeker ook heel erg, riep George.
Ja ik mis de wolven ook.
Harry keek vreemd, heb ik iets gemist?
Ja een heleboel, riepen we met zijn allen.
Eten, werd er van beneden geroepen en we renden allemaal naar beneden.

Reageer (2)

  • SweetDemon

    haha ik hou wel van harry

    1 decennium geleden
  • Allysae

    hihi
    snel verder
    ik vindt het sneu voor harry hij weet zowat niks

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen