Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • moonbones

    shame on me! ik zie nu net pas dat ik helemaal geen reactie heb geplaatst de vorige keer dat ik dit toch echt gelezen heb. en dat kan natuurlijk niet (: dus bij deze;

    ik begin Nicolaaitje steeds schattiger te vinden.. eigenlijk iets te schattig. misschien word mijn liefde voor hem een beetje eng. ik denk dat ik mezelf beter even in de hand kan houden voordat het uit de hand loopt. get it? droge humor. maar goed; ik vind je schrijfstijl nog steeds om van te kwijlen, en that's true. dus niet denken; aah wat aardig maar ze meent het niet. YES I DO! ook is het mij opgevallen dat in de tussentijd dat ik geen reactie heb geplaatst, jij ook niet hebt gepost en mijn hart doet er zeer van ): dus ik hoopte dat ik met deze reactie iets los kan maken haha. ik hoop dat Nicolaaitje nog meer van zijn geweldige actie's uithaal, want zoals ik al zei, mijn liefde voor hem gaat een beetje te ver.

    snel verder gaan alsjeblieft, ik moet nu naar de bus om mijn leven te eindigen met dat wat school heet en ik hoop dat je snel verder gaat. oeps 2 keer. doesn't matter. er vallen geen doden (A) i adore your story.

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    oeeewwwh ;D
    snel verduuuur<333

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    oehlalaa haha 8]

    snellverderrr:9~

    1 decennium geleden
  • Laurafor1D

    Love it my dear ! (H)

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Snel verder!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen