[2] O19||
ik slaap te veel « ouders klagen. ik slaap te weinig « ouders klagen. ik eet te veel « ouders klagen. ik eet te weinig « ouders klagen. ik ben altijd in mn kamer « ouders klagen. ik ben te veel weg « ouders klagen. IK KAN NIET WINNEN!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
Verderrrrr<3333333333333333333333333333333
1 decennium geledenAnders ga ik flippen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik kan nietmeer stoppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Engel rondje = Halo
1 decennium geledenjajaaa ! luister maar naar je droom !
1 decennium geledenverdaaa <33
<33
1 decennium geledenoeeeeeeeeeeh.
1 decennium geledenverder
SELENA IS DUIVEEEEL.
BROOKE IS ENGEEEEEL.