TAAL EN WOORDENSCHAT
Na de pauze had Harry zijn eerste les taal en woordenschat. Net toen Harry was gaan zitten kwam de leraar binnen, en zei: “O godverdomme nu heb ik weer zo’n kut klas.” Hij liep naar zijn bureau toe. “Godverdomme wat een tiefes zooi hier, ik raak ook altijd alles kwijt.” Hij keek de even in en mompelde tussendoor: “welkom bij de les taal en woordenschat stelletje kut koters. “Jezus sla dat klote boek maar open op bladzijde 13 en ga de grammatica maar lezen”. Harry sloeg grijnzend zijn boek open dit kon nog wel eens een leuke les worden. Na een kwartier was Pepermuntes nog steeds hard op aan het vloeken omdat hij niks kon terug vinden. Het klonk Harry als muziek in de oren. Na een half uur had Harry de grammatica van het woordje fuck en vele andere scheldwoorden wel begrepen.
Lelijke Hermelien daarin tegen zat flink geïrriteerd te snuiven,”professor ik vind het onacceptabel wat we hier leren”. Verder klonk er een ruis is harrys oren omdat zijn interesse afdwaalde. Pepermuntes schoot helemaal uit zijn slof tegen Hermelien. “jij piep piep piep piep piep piep piep piep griffel.(piep is niet voor het menselijk oor bestemd)
Het was doodstil in de klas en een paar graden warmer na de woede uitbarsting. Pepermuntes veegde de kwijlklodders van het raam en kwam een beetje tot rust.”zo dat is ook weer zo goed als schoon, ik hoop dat jullie de grammatica goed hebben bestudeert want als ik die klote antwoorden heb gevonden gaan we het bespreken. O, ja tussen twee haakjes heb je altijd zo’n grote bek jufvrouw lelijke griffel”. Hermelien die onder de tafel was gekropen om de kwijl regen te ontwijken kwam nu voorzichtig tevoorschijn. Ze schatte de afstand van haar tafeltje naar de deur in en begon als een gek te rennen. “Gelukkig nu kan ik mijn eigen gescheld weer horen”. Terwijl Pepermuntes vrolijk verdere ging met schelden en zijn antwoorden zoeken ging de bel. “Godverdomme piep piep piep heb ik piep piep piep alweer geen piep piep piep les kunnen geven piep piep piep zo gaat het nou elke keer!!!” Harry liep met een grijns van oor tot oor het lokaal uit, hij zou vanavond met plezier huiswerk maken. Dat gold alleen diet voor tekenen, gelukkig kon hij de opdracht niet af maken want marcel lach noch steeds in coma op de ziekenzaal.
Reageer (2)
verder!! xx
1 decennium geledenahahha xd snel verdeeer
1 decennium geleden