9.1
Justin in a "meet and greet": he told a girl that she looked cute, and the girl behind her shouted, "What's wrong!"
Ariane Granger
Ik zet mijn tv aan als ik uit de badkamer loop. Het disney kanaal stond op. Don't judge me, ik houd gewoon van die sprookjes. Cinderella 3 stond op, maar het was al de aftiteling. Mijn lievelingsdisney liedje ever speelde erbij: So much more than a dream. Ik ging voor mijn kaptafel zitten en zong luid mee terwijl ik mijn haar borstelde en me begon op te maken. Daarna liep ik mijn inloopkast binnen en koos mijn kleren uit. Het liedje was even stil en daarna begon de aankondiging voor camp Rock. Ik vond dat niet echt een leuke film, maar zong toch mee met het eerste liedje. 'Who will I be, yes I believe, that I can make the future what I want to.' Ik stopte snel met zingen toen ik Justin mijn kamer zag binnen komen. 'Sorry, ik zal wel stoppen met zingen.' verontschuldigde ik me snel. 'Waarom? Dat was echt niet slecht hoor.' Hij grijnsde even, 'Niet zo goed als ik, maar toch niet slecht.' Weer grijnsde hij en hij duwde de deur verder open. 'Usher wat vond jij?' Ik sloeg mijn hand voor mijn mond. Shit. 'Justin hou op.' siste ik zo zacht dat alleen hij het kon horen. 'Nee, Arianne, dat was lang niet slecht.' zei Usher lachend. 'Denk jij wat ik denk?' vroeg Justin aan Usher. Usher knikte en ik trok mijn wenkbrauw op. 'Waar gaat dit over.' 'Ik zou het leuk vinden als we een duet op nemen.' zei Justin. Mijn mond viel open. 'Waarom?! Ik kan echt niet zo goed zingen.' 'Goed genoeg,' Zei Usher, 'Justin vergeet erbij te zeggen dat hij het wil doen voor jullie ouders trouwdag.' Ik sloot mijn mond opgelucht. 'Dat is geen slecht idee.' Usher grijnsde, 'Het is dan wel de bedoeling dat jullie dat ook live zingen op de receptie.' Ik haalde even diep adem. Mijn vader zou het ongetwijfeld geweldig vinden. 'En als het heel goed is komt het op Justin's cd..' Hij zweeg even en voegde er snel aan toe, 'Als jij dat ook wilt natuurlijk.' 'Alsof dat er iets toe doet.' mompelde ik. Justin en Usher keken me verwachtingsvol en met een grijns aan. 'Goed dan.' riep ik en ik gooide mijn handen boos in de lucht. 'Ik ben gek.' mompelde ik erachteraan. Ryan en Chaz kwamen achter de deur vandaan en vormden samen met Justin een kringetje om me heen. 'Ze doet het! Ze doet het! Ze doet het! Ze doet het! Ze doet het! YAY!''
Leuk? Ik vind jullie reacties echt geweldig<333
Reageer (6)
Snel verder!!
1 decennium geleden