Foto bij - 9 -



'Klas, vandaag verwelkomen we een nieuwe student Yael. Hij is een stukje ouder, maar we zullen hem allemaal openhartig ontvangen in onze groep.' ik glimlacht naar de klas en ook eventjes naar Yael. Ik vond 'm eigenlijk best bizar, want hij keek me zo intens aan, en het was vreemd, hij was wel 19, maar hij was nog steeds een leerling. Ik ging verder met m'n les. Toen de bel ging stormde iedereen naar buiten, behalve Yael. Hij pakte rustig z'n boeken in en stond daarna op. 'Yael? Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben voor de laatste maand. Als er een probleem is kan je gerust naar mij komen. Ik kan wel luisteren.' Hij knikte en bekeek me, het was vreemd. Ik liep toen het klaslokaal uit, en zag Yael naar z'n kastje gaan.

Bij het laatste uur zat ik in het lokaal toetsen te verbeteren. Plots werd er op de deur geklopt. 'Miss Johanssen?' ik keek op en merkt dat Yael het lokaal in liep. 'Ja?' Ik dacht dat hij zou komen aankloppen met een vraag of een probleem... 'Hoe oud bent u?' lachte hij. 'Oud genoeg om je leerkracht te zijn.' 'Ik hou ervan als ze hard to get spelen.' ik stond op. 'Dit gedrag duld ik niet. Ga nu gewoon naar huis, of ik ga naar de directrice.' 'Wat 'n dreigement... Je bent best lekker om een leerkracht te zijn.' 'Yael, ik meen het. Hou op!' Hij kwam dichterbij. Ik stapte weg naar de deur. 'Je doet het jezelf aan weet je, met je lekkere benen en je golvend haar. Je bent echt heet.' Ik zuchtte. 'Goede avond Yael.' ik keek hem niet meer aan en keek naar de deur. Toen hij me voorbij liep stopte hij even en keek in m'n ogen. 'Tot morgen.' hij knipoogde en liep weg. Ik hoorde 'm nog lachen. Ik vond het niet prettig. Ik besloot naar huis te gaan, en nog eens te kijken wie er allemaal online zat.

Mazz
Wel wel wel, lang geleden
Melody
Best wel, alles goed?
Mazz
Doh! Met jou?
Melody
Gaat wel, drukke dag gehad.
Mazz
Vertel.
Melody
Nee! Ik wil je niet vervelen.
Mazz
Wie zegt dat je me zal vervelen dan?
Melody
Nou, er is 'n nieuwe leerling, en die kwam nogal... Laat me zeggen dat hij zijn intresse in mij toonde
Mazz
Ben je zo knap dan?
Melody
Doet dat er toe dan?
Mazz
Haha, your right. Misschien moet je dan naar de directie gaan?
Melody
Absoluut! Als hij nog zoiets probeert, dan ga ik meteen. Maar goed, hoe was jou dag?
Mazz
Chizzle!
Melody
Chizzle? Wow, ik ben niet meer mee met het jongerentaaltje
Mazz
Komt ervan! Je word 22 en je kijkt enkel nog vooruit, niet meer achteruit!!
Melody
Hoe kan jij dat nou weten! Je bent pas 17 haha!
Mazz
Jaa, ok dat is zo, maar ik weet meer dan je denkt. Ik ben best een slimme jongen, en ik zie er niet slecht uit ook.
Melody
Wauw, zelfverzekerd. Dat is leuk.
Mazz
Van waar ben je ook alweer?
Melody
LA
Mazz
Same.
Melody
Cute.

De hele avond zat ik nog te chatten met Matt. We maakten grapjes en soms maakte hij wel eventjes een move om te flirten. Ik ging erop in, maar niet te hevig. Maar het was al laat, en ik moest gaan.

Melody
Nou, ik ga afsluiten. Call it a night!
Mazz
Nee, laat me niet achter! Kom op, het is net gezellig.
Melody
I know maar, ik heb morgen school remember?
Mazz
Als die gast iets probeert, dan kom je mij maar even halen,
Melody
Ja tuurlijk, dan sleur ik je uit de computer. Slim bedacht!
Mazz
Of we spreken 'ns af?

Ik slikte. Was dat wel 'n goed idee.

Mazz
Melody?
Melody
Nou.. Ik weet niet. Ben nogal nieuw met chatten en zo, en ik spreek niet graag af met vreemden, sorry.
Mazz
Snap ik, maar je bent geweldig, en ik wil wel 'ns iets met je gaan drinken.
Melody
Je hebt me niet eens gezien, wie weet ben ik afschuwelijk en valt het enorm tegen.
Mazz
Misschien moet je een foto sturen dan?
Melody
Ok, dat wil ik nog doen. Maar, ik vertrouw erop dat je geen vreemde dingen doet met die foto?
Mazz
Ik zal 'm alleen uitprinten en boven mijn bed hangen.

Ik lachtte en zocht even een foto van mezelf tussen m'n bestanden. Ik had er een uitgezocht, en verzond 'm.

Melody
Bijlage verzonden; klik op te openen

Een hele tijd was het stil.. Ik voelde me ongemakkelijk. Had ik nou iets verkeerd gedaan?

Melody
Valt het tegen...
Mazz
Nee, nee absoluut niet. Je bent erg knap.
Melody
Jou beurt!
Mazz
Het spijt me, ik moet nu gaan.
Melody
Ok dan, bye.

Maar hij was al weg...


___ MASON ____

Snel sloot ik msn af en bekeek de foto nog 'ns. Ik was al de hele tijd aan het flirten en praten met mijn leerkracht? Ze was nou eenmaal erg knap, en lief... Ik schudde m'n hoofd en borg m'n laptop op.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen