030~
No worries, dit is nog niet het einde van het verhaal hoor (:
Nicklas Bendtner
Cesc ging via de ander kant lopen en ik nam de kant waar Nia zo juist heen was gegaan. Zo kon ze niet ontsnappen en hadden we de meeste kans van slagen. Ik zag Nia lopen en versnelde mijn pas. Wat ik ook zag was een trein in de verte die gevaarlijk snel dichtbij kwam. ‘Nia! WACHT! SPRING NIET!’ Gilde ik en ik rende in haar richting! ‘Ik heb je schriftje niet gelezen, echt niet!’ Gilde ik maar Nia reageerde niet. Ze staarde voor zich uit en reageerde helemaal niet op haar omgeving.
Nia Fabregas
Ik hoorde de trein aankomen en ik zette een stap vooruit. Dit is het moment, mijn moment. ‘Nia! WACHT! SPRING NIET!’ hoorde ik een bekende stem zeggen. Het was de stem van Nicklas. Ik verbeeldde het me, waarom zou Nicklas nier zijn, hij wilt me niet? Zelfs nu ik op het randje van de dood sta ben ik bezig met hallucineren. De trein kwam steeds dichterbij, het is nu of nooit. Ineens voelde ik twee armen om mijn lichaam heen en ik viel met een klap op de grond. Ik zag Nicklas boven op me liggen en nog een seconde later raasde de trein voorbij. ‘Eikel, wat doe je?’ siste ik en de tranen stroomden over mijn wangen. ‘Nia, je mag geen zelfmoord plegen. Ik heb je schriftje niet gelezen, echt niet.’ Zei Nicklas en hij keek me smekend aan. ‘Laat me mijn gang gaan.’ Snikte ik en ik probeerde Nicklas van me af te duwen. ‘Nee, ik sta het niet toe dat jij jezelf van het leven gaat beroven.’ Mompelde hij en ik zag de tranen in zijn ogen prikken. ‘Oh en waarom zou ik naar jou luisteren.’ Mompelde ik en ik duwde Nicklas nu echt van me af. Ik stond op en klopte mijn kleren af. ‘Omdat ik van je houd.’ Zei Nicklas zacht en hij draaide zijn hoofd weg. ‘Zie je wel! Je hebt wel in mijn schriftje gelezen, eikel!’ siste ik en ik haalde uit naar hem. ‘Nia hij heeft er echt niet in gelezen. Jullie twee zijn gewoon een stelletje debielen die van elkaar houden.’ Hoorde ik Cesc zeggen. Ik draaide me om en zag Cesc met een pijnlijke blik in zijn ogen staan. ‘Jij gaat nu mee naar huis.’ Zei hij en hij trok me mee. Ik wist dat ik er niks tegen in kon brengen.
Nicklas Bendtner.
We kwamen aan bij het huis van Cesc en Rose gooide direct de deur open! ‘Nia!’ riep ze geschrokken en ze keek naar de wonden die over Nia haar hele lichaam waren verspreid. Ik vraag me nog steeds af hoe ze daar aan komt. ‘Ik ga douchen, als dat tenminste mag.’ Siste Nia en ze keek Cesc boos aan. ‘Oh Nia kom op!’ smeekte Cesc. ‘Ga weg, en laat me gewoon mijn gang gaan.’ Siste ze en ze duwde Cesc aan de kant. Ze stampte de trap op en ik hoorde een deur dicht knallen. We liepen met zijn allen naar binnen en Rose schonk wat koffie in. ‘Jullie waren dus net op tijd?’ zei Rose opgelucht. ‘Ja we waren gelukkig op tijd.’ Zei ik met een zucht.
‘Het douchen duurt wel heel lang, vind je niet?’ zei Rose zachtjes en ze speelde met haar haren. ‘SHIT!’ Riep Cesc en we renden alle drie naar boven. Cesc gooide de badkamer deur open en zakte daarna in elkaar. ‘NEE! NEE NEE NEE!’ Gilde hij en hij begon echt heel hard te huilen. Nog nooit had ik een jongen zo zien huilen. Rose knielde naast hem neer en sloeg haar armen om hem heen. Ik zette een stap in de badkamer om te zien wat er precies gebeurd was. Ik keek naar het bad en het water was rood gekleurd door het bloed, ze had haar polsen door gesneden. Ik voelde de tranen in mijn ogen prikken en ik wist niet wat ik moest doen. Ik stapte de badkamer uit en liep weg, ze hebben nu toch niks aan me. ‘Nicklas wacht.’ zei Cesc. Ik keek hem verbaasd aan. ‘Hier, neem het schriftje mee. Lees het, begrijp het.’ Zei Cesc zacht. Ik pakte het schriftje aan en knikte naar hem. ‘En zou je hier morgen weer willen komen, ik zou graag jou hulp willen gebruiken bij het regelen van de begrafenis.’ Mompelde Cesc en er ontsnapte een traan uit zijn ooghoek. ‘Komt goed.’mompelde ik en ik gaf hem een knuffel. Daarna liet ik hem los en liep weg. Er ging zo veel door me heen, ik voelde zo veel pijn maar was verdoofd door de hoeveelheid. Ze is weg ,voorgoed.
FC Barcelona verliest steeds meer wedstrijden om onverklaarbare redenen. Tijdens de trainingen gaat alles perfect, maar toch verliezen ze. Zelfs de beste speler ter wereld, Lionel Messi, kan er geen goede resultaten van maken. Hij vertrouwt het niet en gaat op onderzoek uit. Hij kijkt alle verloren wedstrijden terug en let op het publiek bij de komende wedstrijden. Steeds is er eenzelfde meisje aanwezig. Dan blijkt ze ook nog eens bevriend te zijn met Ronaldo, de spits van Real Madrid. Is dit toeval of zit er meer achter?
A new girl in town
Zouden jullie een kijkje bij mijn nieuwe verhaal willen nemen? (:
Reageer (9)
Snel verder!!!
1 decennium geledenReina jij en je Bad endings. Niet leuk.
1 decennium geledenIk huil nu ook.
Maar wel mmoi geschreven!
x
REINA, IK HUIL
1 decennium geledenDit is zoo zielig
en mooi geschreven
Ik huil echt
NEEMIJNGOD, ik moet huilen.
1 decennium geledenWAAROM? Het had een happy ending moeten zijn!