Foto bij Kaas gaat op pad...

Goed... Kaas is op pad gegaan, samen met zijn potje met pillen tegen boterallergie en het hondenspeeltje, waar het potje pillen op staat. Het is een heel avontuurtje, en Kaas weet niet waar hij heen gaat...

Kaas is op pad. Hij staat voor de deur, maar weet niet hoe hij eruit moet. Dan ontdekt hij het kattenluikje... maar dat gaat niet lukken, want het potje pillen moet ook mee. Dan gaat de bel. Johan loopt met grote passen naar de deur. ongemerkt glipt Kaas naar buiten.'Zo, dat is gelukt' denkt Kaas. Dan schrikt hij. Naast het tuinpad staat een half vergane tuinkabouter. Er staat een naambordje bij. 'Paulus' staat erop. 'Hoi Paulus...' Zegt Kaas met een klein stemmetje. 'Hee ik heet niet Paulus, maar Paulus de Boskabouter!' Zegt Paulus. 'Sorry, maar ik kan niet blijven kletsen, ik ga op avontuur!' zegt Kaas tegen de kabouter. Kaas loopt het tuinpad af. Dan loopt hij langs een lang tuinhek. Dan schrikt hij zich een feesthoedje. Er gromt opeens een hele grote hond, nog veel groter dan de hond van Johan. Kaas rent gauw weg van het gegrom. Maar ojee, het potje met pillen is gevallen en rolt de goot in! Kaas rent er snel naartoe, maar het is al te laat, het potje valt in de put!! Ojee, nu kan Kaas niet meer verder op pad, hij moet eerst zijn potje terughebben. 'Hoe moet ik in hemelsnaam bij dat potje komen?!' Zegt Kaas hardop. Dan bedenkt hij dat hij het touw van de rookworst aan het hondenspeeltje had vastgebonden...

Reageer (1)

  • Vanparys

    XDD PAULUS DE BOSKABOUTER! Echt geniaal! XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen