Foto bij 0.5

^^ Hinne staat er gedrogeerd op xD

Ik liep door naar mijn wasruimte. Ik stak een was in en liet die draaien. Ik ging naar de zolder om 2 koffers. Ik legde die op mijn bed en begon wat in te laden. Ik liep heen en weer, om zeker te zijn dat ik alles mee had. De was was klaar en ik liet ze drogen nu. Ik liep terug naar boven. Ik overliep de koffers nog eens. Ik nam dan mijn handtas. "Ben blij dat je mee wilt x heb je nummer vb Roderick kus Jochem" kreeg ik van een onbekende nummer. Die van Jochem dus. Waarom had ik zo een raar voorgevoel. Ik liep terug naar de wasruimte en begon de gedroogde was te strijken. Tegen 11 uur kroop ik in bed. Ik viel vrijwel meteen in slaap.

Ik werd wakker van mijn gsm. "Over 10 minuten bij mij, ik heb eten voor je klaar" stond er. De afzender was Roderick. Ik stond op en douchte me vlug en klede me aan. Ik sleurde de koffers van de trap. Roderick stond al voor de deur. De auto waar me weg gingen stond voor de deur. Roderick nam mijn koffers en legde die in de laatste auto. Zora en ik liepen samen naar de eerste auto. Ook Hinne en Bram zaten daar. Ik zat tussen Zora en Hinne. Bram zat vanvoor. Zora was al in slaap gevallen. "Je mag tegen me liggen" fluisterde Hinne. "Denk dan maar niet dat het iets verschilt tussen ons" zei ik zacht maar legde mijn hoofd op zijn schouder.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen