Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Quirinius

    Omycookies,

    Ik heb echt respect voor en ik snap helemaal dat je het niet aan je moeder durft te vertellen zelf heb ik ook een of ander vaag iets sinds mn achtste maar niemand weet eigenlijk wat ik heb, laatste tijd zitten ze te zeggen dat het met mijn leeftijd te maken heeft en dat ik nog groei, ik groei al focking 3 jaar niet meer.... -.-' en de laatste tijd begin ik echt de kuren van een tumorpatient te krijgen, maar dat zit hopelijk tussen mn oren...

    anyway,

    je hoeft echt niet bang te zijn hoor(: -ik weet het klinkt dom en afgezaagd- maar het is echt zo(:

    1 decennium geleden
  • koekoekkoe

    Verder :o

    1 decennium geleden
  • Noorhelm

    Anne, je bent gewoonweg door een hel gegaan. Dit is iets wat ik me onmogelijk kan voorstellen en deels tochw eer wel, om de reden wat het met je deed. Maar dat snap je wel waarom ik dat deels me kan vorostellen. Ik ben zo trots op jou dat je hier uit gekomen ben en je bent sterk want ik zou he tniet gekunnen hebben. Ik zou mezelf wel gedood hebben vrees ik. Maar jij was sterk en je vocht.
    Lieverd ik hou van je, als je wilt praten mijn deur staat altijd open en dat weet je.
    En ik heb nooit geweten dat je dit online stana had tot ik je soccerstories aan het bijlezen was.

    Ik ben e rvoor je, net als jij al die tijd voor mij.
    xx

    1 decennium geleden
  • Meile

    Wow, meid wat een verhaal.
    Em waarschijnlijk lees je deze reactie en dan denk je, een nutteloze reactie.
    Hoe kan zij nou weten hoe ik me gevoeld heb in die tijd en hoe kan zij nou zeggen dat ze het goed van me vindt dat ik door ben gegaan.
    Als je zo denkt over deze reactie, dan snap ik dat helemaal.
    Ik kan wel zeggen dat ik me voor kan stellen hoe dat voor jou geweest is, maar eigenlijk lul ik dan alleen maar onzin.
    Het enige wat ik jou mee wil geven is dat je mijn respect verdiend hebt, gewoon door zo ongelooflijk sterk te zijn en je er doorheen geknokt te hebben en doordat je het ook nog op papier hebt kunnen zetten .
    Dat is het enige wat ik hierover te zeggen heb.
    En ik snap je volkomen als je deze reactie nutteloos vindt, maar ik kon het toch niet laten om hem achter te laten

    1 decennium geleden
  • Konoplianka

    Wow, ik moet huilen. Zo heftig. Echt goed dat je erover heen bent gekomen. Jeetje, ik weet niet wat ik moet zeggen.. Ik heb er ook respect voor dat je het zo hebt kunnen verwoorden!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen