Foto bij Chapter 12: Born To Be Somebody

Ik kijk eens goed en ja hoor daar staan; Emmett en Edward. Ik begin te stralen en open zachtjes het raam.'Edward wat doen jullie hier'vraag ik zachtjes.'jouw redden Esmé kan niet zonder je ze heeft tot nu toe niks gegeten netzoals jij maar waarom?'vraagt Emmett.'ik moet anders mensen doodde'zeg ik beetje boos. Ik klim uit het raam en ren samen met Edward en Emmett naar huis. Ik loop bij de grens en kan niet verder." Edward!" gil ik als ik Felix achter me zie." kom"zegt ie en pakt me op en rent met me weg. Als we thuis zijn zit Esmé sip voor de deur." Jade!"gilt ze. Ik begin te stralen en geef haar een knuffel." Esmé"fluister ik." jade!"hoor ik Carlisle roepen." Carlisle"zeg ik en ren naar hem toe nadat ik Esmé los liet." Carlisle wie is daar?" hoor ik Alice en Rosalie zeggen." Alice Rose"gil ik en ren op ze af." Jade"gillen ze en geven mij een dikke knuffel. Ik snuif hun geur diep in en ook die van de rest, tot mijn verbazing heb ik Jasper nog niet gezien." die is weg we weten niet waar"zegt Edward als antwoord op mijn vraag." wat maar waar kan hij zijn." vraag ik." we hebben geen idee alice ziet hem niet meer"zegt Edward." Alice als je Jasper wilt zien wat zie je dan"vraag ik." uhm een meer"zegt Alice." ik weet waar hij is!"gil ik. Ik wil naar buiten rennen maar iets houd me tegen. En het stinkt." seth?"vraag ik." hoi jade"zegt ie." wat doe jij hier?vraag ik verbaast. Seth kijkt me aan en loopt hoofdschuddend weg. Ik ren naar het meertje en zie Jasper dood voorzich uit staren." Jasper"vraag ik." wat"zegt ie boos." ik ben het jade"zeg ik." onmogelijk je bent weggegaan met de volturi je bent gewoon een illusie"zegt Jasper." Jasper ik ben het echt"zeg ik en ga voor hem zitten." alsjeblieft geloof me"zeg ik. Ik sta op en loop naar het meer en kijk in het water." alsjeblieft herken me nou"zeg ik en laat een steentje op mijn reflectie vallen. Ik zucht en draai me om. Nog steeds kijkt Jasper dood voor zich uit."Jasper Whitlock Cullen Hale! Sta onmiddellijk op en kom met me mee naar huis"roep ik nu kwaad.Jasper kijkt op."Jade?"vraagt hij."Ja ik ben het Jazz"zeg ik. Jasper staat op en sluit me in zijn armen."laat me nooit meer zo erg schrikken jade"fluistert jasper in me oor."ik beloof het"zeg ik terug.

Reageer (2)

  • ShakeItUp

    Wie is het???

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen