Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • USH

    ABRDFGDJJDSDFSDGJFDXHDKDS DIT VERHAAL WAS GEWELDIG!
    Wel jammer dat 't al snel is afgelopen, maar eind goed al goed.

    1 decennium geleden
  • Stilinskis

    Oww... Ik weet nog dat ik She Be The One las, en dat er een berich-hoofdstukje kwam. Ik heb een nieuw story opgestart, Misery. Het lijkt pas gisteren dat ik begon met lezen... Okee, een maandje dan (: Echt supersuperknap dat je in zo'n korte tijd het hele verhaal hebt afgeschreven en dan ook zo goed. I'm a very proud panda (pandamuts, :X) Het is superjammer dat het is afgelopen (Maar je hebt nu wel heeeeel veel tijd om verder te schrijve aan de rest (: )

    1 decennium geleden
  • Westwood

    Dit is echt prachtig gewoonweg. Ik heb zo dat gevoel dat je hebt nadat je een prachtig boek gelezen hebt en echt geen woorden hebt om te beschrijven hoe geweldig je het vond. Ik heb zin om het verhaal direct opnieuw te lezen, maar ik heb daar niet zo veel tijd voor, aangezien ik ook andere abbonementen heb en zo xd. Wat aan de andere kant wel jammer is, want ik zou dit dag in, dag uit kunnen lezen. Echt waar. Je kent dat toch wel, zo die knoop in je keel na het lezen van een fantastisch boek omdat je zo gefrustreerd bent dat je de woorden niet kan vinden om het te beschrijven? Wel, dat heb ik nu. Ik ben echt zo blij dat alles goed gekomen is.

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Omgod, dit is gewoon prachtig,
    ik ben echt blij dat ik dit verhaal gevonden heb, dit verhaal is echt prachtig geschreven. x

    1 decennium geleden
  • Rivendell

    Ik ben echt blij voor ze dat het zo mooi is afgelopen, en ze heeft helemaal gelijk. Vaak zijn de zwartste periodes van je leven juist de belangrijkste en hebben ze een grote invloed op je verdere leven.. Het is echt heel mooi geschreven en ik kan niet anders zeggen dan dat ik verschrikkelijk jaloers ben op je schrijfstijl, creativeit, originaliteit en toewijding.. En ik wil je ontzettend bedanken dat je dit met ons gedeeld hebt. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen