13O
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (16)
Jayashh beschrijft nu dus precies wat ik denk,
1 decennium geledenen idd die vader zetten we bij SAW neer !
snelverderxxxxx'
Noooooh. Oh my gawd. Nee serieus, dit mag niet gebeuren. Ik wil die vader echt mishandelen tot ie dood neervalt. Nee, ik zet die kut vader bij SAW neer. Kan ie voelen hoe het is om pijnlijk dood te gaan.
1 decennium geledenNeeneeeneeeneeneenee. Weetje. Hope moet samen met Justin de gevangenis in. Niet dat zij iets heeft gedaan, Justin eigenlijk ook helemaal niet. Maar, dan zijn ze nog samen! Hoe lang blijft die vader eigenlijk in de bak? Het is niet eeeerlijk. Ik zat echt ik shock toe te lezen. Ik dacht echt. Wtf. Je maakt nu echt een grpje. Na dit stukje heb je eronder gescheven GRAPJE, hier komt het echte stukje! Maar nee hoor.. Nu zucht ik dus.
Plaats vandaag alsjeblieft nog een stukje, ik kan niet met deze spanning leven hihi.
nooooooooooooooooooooooooooooooh.
1 decennium geledenOMFG
1 decennium geledenIK BEN NU AAN HET OPPASSEN
en lees dit jaa
maar
ik vind het echt oneerlijk!
ZE KUNNEN 'M OOK FREE-BUYEN -- ja m'n dutch is verlept
hahahahaha
VERDUUUUUUUUUUUUUUUUUURR I WANNA KNOWW <3
en nu huil ik weer !
1 decennium geledendie vader ik vermoord hem, en moest ik Hope zijn ik zou met Justin mee de gevangenis in gaan, oke dat is onmogelijk maar omgggggggggggg ! <3