So you guys, het spijt me dat ik zo lang niks schreef maar dat kwam door mijn nieuwe story.
Daarom ook een lange hf om het een beetje goed te maken.
Hope u enjoy<3

Btw, het is denk ik handig als jullie het vorige hf nog een x lezen, als jullie een beetje zijn vergeten hoe het ook alweer ging hehe.
LOTSOFLOVE



Soundtrack: Russian Roulette

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (28)

  • Storms

    Mann, je schrijft echt fantastisch! Nee, meer dan fantastisch! (yeah)
    Eigenlijk weet ik gwn niet wat ik moet zeggen.. Je hoofdstuk is meer dan geniaal, en ik val er gewoon stil van.
    Ik zag alles zo voor me dat het leek alsof Embry voor mij stond, en ik Aleyah was.. Jezus, dat klinkt echt vaag xd
    Maar in elk geval SnelVerder(flower)
    KudoKudo :Y)

    1 decennium geleden
  • fantaSIZEme

    Jij moet helemaal niets veranderen, en al helemaal niet je schrijfstijl. Dit verhaal is super, en geloof me ik ben kieskeurig, als het over verhalen gaat. En deze is echt geniaal.
    En dit hoofdstuk is ook echt geweldig, zo als gewoonlijk.

    1 decennium geleden
  • Jenntali

    Ahh, dit is echt heel mooi geschreven :)
    arme Embry. Maar ben ergens wel blij dat Seth nog
    steeds de zon is voor Aleyah(A)

    1 decennium geleden
  • Gavroche

    Ik vind dit echt een super verhaal!
    Het blijft leuk en het wordt niet saai en langdradig ondanks dat dit al boek 3 is! Het blijft gewoon spannend!

    1 decennium geleden
  • Gerrard

    Verder, ze moet voor embry kiezen. Ze zijn gewoon voorbestemd maar zij is bang om er aan toe te geven!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen