Foto bij Oh crap...

Rot regen ><
Was helemaal drijfnat.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • KidouYuuto

    omg jij kan zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo goed schrijven (A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(typing)(typing)

    1 decennium geleden
  • xBones

    Aaahh ik werd echt even helemaal gek hier dat wil je niet weten..
    zat helemaal in het moment, zwijmel zwijmel, en toen kwam die KRENCK natuurlijk alles weer verpesten!!!!!

    -krijgt bloeddorstige grijs op dr gezicht-

    maar .. hij krijgt zijn verdiende loon nog wel.. he, Nagini? (duivel):P

    1 decennium geleden
  • PickIe

    Je staat in de top, dus ik wil er nog 15:Y)
    Dan vergeef ik je ^^

    *zucht*
    Krenck...

    HAHA! Ik heb vakantie(puh)
    WIIHIII!
    *rent rondjes*

    Oke, reactie. Nu kun je dat hoofdstukje wat je al hebt erop zetten:Y)

    1 decennium geleden
  • MadeOfSilver

    ik vind die twee zoo lief samen.
    Dan moet die *** het verpesten :@

    1 decennium geleden
  • Tuala

    *zuchterdezucht* Nog een lange reactie over het hoofdstuk en dan moet ik echt weer terug naar mijn mollaire massa's en whatever.
    AAAAAAAAAH NAGINI KRENCK STAAT ACHTER JE! (Ja, dat was echt mijn reactie, gelukkig niet hardop, muha)
    Nu is ze d'raan, Voldie gaat kwaad zijn! JA IK VRAAG ME WEL AF WAAROM KRENCK VROEGER IS!! Ehm, omdat hij hen wou betrappen? Ehm, omdat hij houdt van te vroeg zijn? Ehm, omdat hij een horloge heeft dat verkeerd loopt? Ehm, omdat hij helemaal geen horloge heeft? of misschien kan hij geen tijd lezen, haha. :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen