Chapter 53. Falling back
het spijt me, ik had een tekort aan inspiratie
Ravens pov:
Ik hoorde het water van de douche lopen. Het water kletterde tegen de harde tegels in de douche. Zo hard dat je het zelfs in de slaapkamer kon horen. Justin had me naar een hotel gebracht, met de mededeling dat we morgen verder zouden reizen. Waarheen wist ik niet en eigenlijk maakte het me ook niet meer zoveel uit. Hij had me daar weggehaald, dat was voor mij het belangrijkst. Destiny lag in een wiegje, dat door Justin was geregeld. Onze koffers stonden nog, wat verlaten, bij de deuropening. Ik besloot beide koffers uit te pakken. Dat was het minste wat ik voor Justin kon doen. De broeken en t-shirts gingen op de planken in de kast en de vesten hing ik op. Al snel stootte ik op de onderkant van de koffer. Helemaal onderin lag een envelop. Nieuwsgierig maakte ik hem open. Er dwarrelde een blaadje uit. Het was een artikel uit een tijdschrift. Mijn ogen vielen op de kop. Vriendin voor Justin Bieber? stond er in grote letters. Mijn ogen gleden naar de datum. Een vlaag van opluchting ging door me heen. Het was al meer dan een jaar geleden. Maar waarom zou hij dit bewaren? Nog nieuwsgieriger las ik verder.
Gisteravond liet Justin een paar van onze reporters praten met hem en zijn nieuwe vriendin, zo blijkt. Het meisje, genaamd Faith, lijkt erg schuw te zijn. Ze probeerde zich continu achter Bieber te verschuilen. Op het eerste gezicht leken ze gewoon vrienden te zijn, maar toen de vraag of ze zijn vriendin was werd gesteld, antwoordde Bieber nee en zoende haar plotseling vol passie. Wij vragen ons af of de verlegen Faith wel op kan tegen het drukke popsterrenleven dat Bieber leeft. Just a fling or true love? We houden u op de hoogte.
Justin had me nog nooit over haar verteld. Waarschijnlijk was ze een scharrel geweest. Faith. Dat was een mooie naam. Toen viel mijn blik op de foto eronder. Justin en zijn nieuwe liefde, vermeldde het bijschrift. Maar dat was niet waar ik me druk om maakte. Het was het meisje op de foto. Ze keek omhoog naar Justin. Haar felle ogen straalden een toch warme indruk uit, op de manier hoe ze naar hem keek. Zo liefdevol. Een kleine glimlach speelde rond haar lippen. Ze leek zich niet bewust te zijn van de fotografen. Ze had alleen nog maar oog voor Justin. Hij keek terug naar haar, met dezelfde blik en dezelfde lach. Ze leken niet van plan ooit nog weg te kijken. En ik was dat ook niet. Ik herkende het haar van het meisje. Ik herkende de ogen. Ik herkende de manier waarop de lijnen van haar wenkbrauwen vloeiend overgingen in haar neusbrug. Want dat meisje... Dat meisje was ik. De deur van de badkamer ging open en Justin liep de kamer in, gehuld in alleen een broek. Kleine druppels wat vielen van zijn haar op zijn schouders, terwijl hij de kamer rondkeek. 'Je had de koffers niet uit hoeven pakken,' zei hij. 'We gaan morgen toch verder.' Ik antwoordde niet. Ik kon alleen nog maar naar hem kijken. Zijn oog viel op de envelop op mijn schoot en het papiertje in mijn handen. Zijn gezicht verstrakte. 'Je hebt het gezien,' zei hij met een hese stem. 'Ja,' fluisterde ik. 'Ik heb het gezien.'
Reageer (13)
<3
1 decennium geledenah, snel, snel, snel verder!!!
1 decennium geledenOMG SNEL VERDER PLEEEAASSEEE(H)
1 decennium geleden