Foto bij -4.

Mijn broer was altijd één van de enige geweest die me echt altijd steunde en me altijd begreep. Ik kon hem alles vertellen en hij was dan ook mijn beste vriend. Als ik hem zou verliezen had ik echt niets meer, behalve chocolade dan."Hé, waar zit je met je gedachten?" hoorde ik opeens. Toen ik mijn ogen opende zag ik Marcus, mijn broer daar natuurlijk staan? "Bij jou en chocolade" mompelde ik. "Leuke combinatie hoor", antwoordde hij lachend. Het was even stil maar het was geen ongemakkelijke stilte, gewoon een rustgevende stilte. Oke, wordt ik nu echt gek? Ik praat over soorten stiltes in mijn hoofd? Raar, Finn, raar. "Wat denk je van een film vanavond?" vroeg Marcus na een tijdje. "Goed idee, precies wat ik nodig had!" grijnsde ik vrolijk. Na een hele middag niets doen en gewoon chillend naar mtv te kijken, besloten we om toch al de film uit te kiezen. "Ik zal wel even naar de 'top 10' van nieuwe films kijken", mompelde Marcus toen we maar geen leuke film konden vinden. Hij pakte zijn laptop en zocht de top 10. "Euhm, we hebben Bad Teacher, Black Swan, Water for Elephants, Never Say Never, The Roommate, ... kies maar iets uit behalve die film van bieber, oke?" "Doe maar The Roommate, ik hou van Leighton Meester!"zei ik lachend terug. Nadat we de film hadden gedownload, chips en drinken hadden gepakt, zaten we eindelijk op de bank. "Druk jij op start?" vroeg ik na een tijdje. "Nee, doe jij het maar." "Nope, te lui. Doe jij het!" zeurde ik met een pruillip. " Doet niet zo schattig Finn!" mompelde Marcus grijnzend terwijl hij toch maar op start drukte. Na bijna 2uur was de film afgelopen. Hij was goed maar op sommige momenten echt eng. Nee, ik was niet zo'n meisjemeisje die voor alles gilde. Ik gaf wel veel om mijn uiterlijk en ik was best gevoelig ja, maar toch vind ik van mezelf dat ik niet zo'n typisch meisje ben. Dit deed me aan mijn blog denken, ik moet dringen nog eens gaan schrijven! Ik pakt vlug mijn iMac erbij en deed hem open. Hmmm, even alle reacties lezen. "I really love your blog! You're my inspiration!" "Really can't live without this!" Oo, wat waren ze toch lief. Ik las nog even verder tot ik een speciale reactie tegenkwam.

Reageer (1)

  • nakito

    snel verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen