047
Justin Bieber
Ik voelde hoe twee armen om mij heen geslagen werden. Haar zachte lippen namen plaats in mijn nek. Vervolgens steunde ze met haar hoofd op mijn linkerschouder. “Ik hou van je.” Glimlachte ze. Ik draaide me om, en trok haar dicht tegen me aan. “Ik hou ook van jou.” Fluisterde ik liefkozend in haar hoor. Ik drukte een kus op haar mond, die kus veranderde in een tedere tongzoen.
“Wat ga je doen vanavond?” “Nothing.” Ze glimlachte, ik wist waar op ze doelde. Ik knikte dat het goed. Haar glimlach maakte plaats voor een grijns. Ze drukte nog een kus op mijn wang en liep weer naar binnen toe nadat ze “Tot zo.” had gezegd. Ik draaide me alweer om en steunde met mijn armen op het hek. Ik keek naar de grote oppervlakte beneden, ik kon de ‘tuin’ van het hotel goed zien van af de punt waar ik stond.
Mijn mondhoeken krulde omhoog toen ik Leslie zag lopen. Maar wat deed ze daar? Ik bleef haar volgen. Ze liep langs het zwembad af met haar armen over elkaar heen geslagen. Niet lang daarna ging ze zitten op een houten bank. Ze zat met haar rug naar mij toegedraaid, ze kon me niet zien. Na een tijdje keek ze over haar schouder heen. Ze keek steeds wat hoger tot dat haar blik op mij bleef haken. Ik glimlachte naar haar, ze glimlachte wat verontwaard terug. Hierdoor moest ik grinniken. Ik zwaaide een keertje. Ze lachte en zwaaide ook naar mij. Ik zou dit de hele avond willen blijven doen. Naar haar staren, glimlachen en af en toe gebaren naar elkaar maken.
“Justin.” Hoorde ik de stem van Selena. Ik zuchtte zachtjes, en zwaaide met mijn hand naar Leslie toe, die nog steeds op het bankje zat. Ik trok er een zielig gezicht bij. Ze snapte wat ik hiermee bedoelde en zwaaide met een zielig gezichtje terug. Ik draaide om en liep van het balkon af. Toen ik de kamer binnenliep lag Selena op het twee persoonsbed. Ze glimlachte. Ik glimlachte terug en ging naast haar op het bed liggen. Haar lippen vonden al vlug de mijne. Terwijl onze zoen bezig was, frummelde we wat aan elkaars kleren, tot dat we alleen maar ons ondergoed aan hadden. Ik ging op haar liggen en zoende haar verder. Ik gaf haar kusjes in haar hals. Ze genoot.
Ik was helemaal niet geconcentreerd. Ze kreunde, ik moest hijgen maar dat was het. Ik was er niet met mijn gedachten er bij. Eigenlijk wilde ik hier het liefste mee stoppen. Ik voelde geen speciaal gevoel, het ging meer automatisch dan dat ik het zelf wilde. Eindelijk was ze op het hoogtepunt gekomen. Het moment om bijna te stoppen. Een paar minuten later liet ik me neerzakken langs haar. Ze keek me glimlachend aan. Ik glimlachte met moeite terug. Waarom met moeite. Ik hield toch van haar?
Vinden jullie deze story nog wel leuk?
Reageer (11)
ja, ik vind hem zeeeeeeker nog leuk (:
1 decennium geledenJa ik vind hem nog leuk .
1 decennium geleden<3
1 decennium geledenjaaaaaaaaaaaa ! Ik hou van hem !!:p
1 decennium geledenVerdeeeeeeeeeer <333
oeeeh hij vind leslie leuk! Commmn hij moet het ff snel ontdekken!
1 decennium geledenHaha we vinden hem niet leuk maar firrign welweldig! Dit is echt een amazing story! Dus snel verder <3