Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (28)

  • Herondales

    AHW FJDNJGND YESH! (:

    1 decennium geleden
  • IRISH

    Oh mijn god ik moest gewoon bijna huilen :')
    Dit is een geweldig verhaal <3

    1 decennium geleden
  • CC95xx

    Snel verder! Komt er vanavond nog een stukje^^?
    Xx

    1 decennium geleden
  • Westwood

    Ik heb tranen over mijn wangen lopen, ik heb kippenvel over mijn benen en ik zit te glimlachen als een idioot. Dit deeltje is echt het mooiste van het hele verhaal tot nu toe. Oh, my god. Dit is echt zo prachtig. Ik kan er geen andere woorden voor vinden. My gosh. Hoe doe je dat toch maar niet allemaal? Ik kan serieus de woorden niet vinden voor dit deeltje te beschrijven & daardoor begin ik mijn reactie maar zo snel mogelijk te rekken omdat dit deeltje echt een fucking lange reactie verdient. Jess heeft echt zoveel moeten meemaken en ze heeft in het verhaal al veel ups en downs gekend. Je hebt dat allemaal zo prachtig, zo perfect en zo volmaakt beschreven <3 ! Ik schiet echt altijd woorden tekort om je deeltjes te beschrijven elke keer ik een reactie typ. Ik wou echt dat ik elke keer de woorden had om jouw een lange, lieve reactie te typen, maar die heb ik jammer genoeg niet. Ik hoop dat deze wel een beetje goed is of zo xd. Ohmygod. Dit deeltje was echt zo prachtig en Harry is zo lief! Thihi, ik wist het wel dat hij nog iets ontzettend liefs voor haar zou doen.

    1 decennium geleden
  • Nitori

    OMG, zo cute! <3
    Harry :9~

    SNEL VERDER!! ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen