Niall: "Oh dear, there's a stain on my shoe,"
Louis: *fart*
Zayn: *yawn*
Liam: "I need to sneeze,"
Harry: "Time for a funny face,"

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • Westwood

    Oei, oei, oei. Dat voorspelt niet veel goeds ö ! Haha, nu je het zegt, het is inderdaad grappig hoe iedereen (inclusief mij) Harry is beginnen haten xd. Ik weet zeker dat hij nog iets héél liefst voor haar gaat doen, daar ben ik nu eens echt zeker van ^^ . Ik vraag me af wat Grace nu weer voor haar in petto heeft, gosh, ik hoop dat ik/Naomi er zal zijn om haar eens een goede stamp onder haar kont te geven --' . Ik irriteer me zó aan Grace! Anyways, ik kijk uit naar dat volgend deeltje, whoo, aangezien het langer wordt ^^ . Ik heb dit deeltje bewust niet gezegd dat het goed was, omdat ik hoop dat je dat ondertussen wel al weet. Nu ja, voor het geval je dat nog niet doet en voor de zekerheid: DIT VERHAAL IS ECHT MEGA SUPER PRACHTIG AWESOME GEWELDIG MOOI BEAUTIFUL !

    1 decennium geleden
  • Rivendell

    Ik haat Harry niet - dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen -, maar hij blijft hoe dan ook een asshole. Die Grace is schuldig, ik zweer het je. Zij dwingt hem, het is niet de schuld van die arme Harry. Ik ben benieuwd wat Grace van haar wil..

    1 decennium geleden
  • iGottaBeYou

    Verder !

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Omzayn , snel verder? ;o

    1 decennium geleden
  • Fangel

    Waarom, girl. Ik kan met je mee praten ! ):

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen