Forty-two.
Miauw ^^,
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
Jij oooook HEEEEEL veel succes! Ze gingen best wel goed, maar mij kennende, xd , dus ik weet het niet. [: Ik wens je echt heeel veel succes, dat weet je wel.^^ EN NEEN ZE MOGEN NIET GAAN ETEN! Zo meteen kunnen ze weer gaan douchen, door een voedsel-gevecht. ;o Mihihih, ik was daarstraks zo aan het afwassen, maar je weet toch dat ik nu mijn lang haar heb laten VERKORTEN xd Ik bedoel super verkorten, en ik had zo een staartje aangedaan (Maximum 2 cm, ik weet niet hoe ik erin geslaagd ben om een staartje erin te krijgen) En mijn zusje en moeder kwamen zo aan dat staartje trekken. "OOOOOHHH HOE SCHATTIG!", Gosh, ik dacht dat ik door de grond ging zakken; xd En bij L.O de mvr. zegt altijd ; Meisjes met lange haren doen hun haar in een staart. En omdat ik eerst zo kei lang haar had, was ik het gewoon om dat werkelijk te doen. Dus ik zo 'Uhu, ik heb lang haar.' dus ik deed mijn haar in een staart en na de 2 uurs L.O was het zo speeltijd xd, en ik ging zo naar buiten en die stomme Siebe en Janyang, die beginnen zo kei meisjes achtig te doen "Ooooh schattig! Een staartje!", en dan beginnen ze zo overdreven met hun handen voor hun mond zo een 'O' gebaar te doen ; Maar dan echt kei mietjes achtig. En TeddyBear komt op je af als je niet door gaat, en dan schrijf ik geen vervolgje op TeddyBear en de relatie van Bill. Mmhh.. het brengt me op ideeën om er een story van te maken... WIEEEEEEH! x(flower)
1 decennium geledenSucces met je examens, knows how it feels. Ik ben geslaagd, though (:
1 decennium geledenEn wat je story betreft echt snel weer verder gaan!
Ik adore deze story namelijk
hahaha wat zullen die mensen chagrijnig zijn geweest
1 decennium geledenennn nee ik heb geen examens, wel volgende week toetsweek
ga snel verder
xx missFaith
Ik heb sinds donderdag gedaan en weet donderdag mijn resultaten. En ik kan niet met zekerheid zeggen of ze goed zijn gegaan. Afwachten dus!
1 decennium geledenSnel verder!
x