Foto bij 39| Rainbow pony

56 abbo's <'3
Nog 4 abo's en jullie krijgen nog een hoofdstuk.(A)


Fay had na het ontbijt en haar tussenuurtje gedaanteverwisseling. Eerst had ze het een geweldig idee gevonden dat Harry en Ron hetzelfde rooster als haar en Hermione hadden gekregen in verband met toverdranken, maar dan zonder dreuzelkunde en voorspellend rekenen. Alleen nu vond ze het reuze irritant omdat ze ook nog eens boos was op Harry. Fay plofte zuchtend neer naast Ron. Hermione had er blijkbaar voor gekozen om naast Cecile te zitten en Fay had gewoon geen behoefte om naast Harry te zitten. ''Ze kijkt nu nogal pissig zeg''Fluisterde Ron tegen Fay. ''Wie?'', ''Lavender. Niet kijken!'' Lavender Brown, die eigenlijk naast Ron had willen zitten, keek woedend vanaf een afstandje naar Fay en ging vol tegenzin naast Parvati Patil zitten. ''Ik moet echt van haar af raken.''Mompelde Ron terwijl hij vermoeid met zijn hoofd op zijn handen leunde. ''Hou nog maar even vol, ik weet zeker dat de blije regenboog pony's haar zullen ontvoeren''Zei Fay terwijl ze Ron liefjes over zijn hoofd aaide. ''Regenboog pony's?''Zei Ron geamuseerd. Fay knikte plechtig, ''Als je lang genoeg hun naam roept komen ze vanzelf''Zei ze. ''Gooi er dan ook maar meteen kreukelhoornige snotti dingesen bij. Lovegood''Zei Ron grinnikend. ''Ik zal Luna Lovegood wel melden dat ze er een nieuw familielid bij heeft.''Zei Fay grijnzend. ''Dan kunnen jullie samen vrolijk naar regenboog pony's en kreukelhoornige snotti dingesen jagen''Zei Ron en hij kwam overeind. ''Ohja en meld het even als jullie er een hebben''
''Dat zal ik doen Professor Weasley dan kan jij ze mooi onderzoeken en vervolgens op Lavender afsturen''Zei Fay, ze lag eigenlijk al half in een deuk van al die onzin. Ook toen Anderling met haar les begon konden Ron en Fay zich ook niet al te goed inhouden qua lachen. Wat hun 3 keer 5 punten aftrek had gekost. Toen ze hun vis moesten transfigureren naar een kat. Maakte Fay er perongeluk een kat van met een paarden hoofd. Waardoor Ron helemaal stuk ging van het lachen en hij strafwerk kreeg van Anderling omdat hij nog van zijn stoel was gevallen ook. Dit alles leidde Fay zo af dat ze de problemen met Draco en Harry even vergat. Aan het einde van de les, had Lavender Fay zo vernietigend aangekeken. Dat Fay met zichzelf afsprak dat ze voorlopig niks meer van Lavender zou aannemen in verband met vergif.


Reageer (9)

  • KidouYuuto

    horses

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    VERDER

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    Hihi, super<33!

    1 decennium geleden
  • Kurt

    HAHAHAHAHAHA! Omfg, ik ging gewoon plat.
    (flower)

    1 decennium geleden
  • noraxxx

    love it
    snel verder(typing)
    please please please???
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen