Chapter 68
Ooh, dit is het 500ste hoofdstuk dat ik schrijf hier op Q. Dat vraagt toch om een feestje? *versiert laptop met slingers, doet een gek dansje en deelt chocoladetaart uit*
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
Ik sluit me aan bij Saepe
1 decennium geledenSaepe heeft vast wel gelijk
1 decennium geledenOMG, voel me opeens heel huffelpufsnel verder
Hmm, Scorpie is dus niet het slachtoffer. Jammer.
1 decennium geledenScorpie is niet de moordenaar. Tenminste, niet vrijwillig, anders zat hij nu niet te huilen. Het zou een ambitieus plan van zijn vader kunnen zijn om Scorpie een groot tovenaar te maken of zo iets. De imperiusvloek vind ik voor de hand liggen, maar dat verklaart nog niets, alleen waarom hij dit doet. De reden van degene die de spreuk heeft uitgesproken, is dan nog onbekend.
Wacht, ik bedenk me opeens iets. ff die voorspelling er weer bij halen:
De persoon waarbij een hoed in de fout lijkt te zijn gegaan,
Dat is Scorpius. Hij zat eerst in Griffoendor, en daar hoort hij waarschijnlijk ook. Maar toen hij door iemand in een plan werd gezet om hem groots te maken, moest hij wel in Zwadderich worden ingedeeld. Maar daar ging de hoed de fout in. Dat werd namelijk niet gekozen met betrekking op zijn karakter.
zal met behulp van de krachtigste magie die de mensheid eigen is
Liefde.
de opkomst van een volgeling van een van de grootste wijlen tovenaars die zijn ziel splitst voorkomen.
De volgeling is Abby. De grote tovenaar die zijn ziel splitst (tegenwoordige tijd!) is Scorpius.
Snappen jullie em? Scorpius wordt gedwongen om een groots, maar duistere tovenaar te worden. Hij weet dat Abby hem het nooit kwalijk zou nemen en ook een duistere heks zou worden als hij een duistere tovenaar werd. Maar hij weet ook dat zij dat diep van binnen niet wilt. Daarom zal hij proberen om te voorkomen dat ze nog dichter bij hem komt en een volgeling van hem wordt, juist omdat hij zoveel van haar houdt.
Zeg op, Square, heb ik het goed? Geef toe, deze theorie is véél beter dan de vorige!
Snel verder, ik eis een nieuw hoofdstuk! Of anders vermoordt ik Zabini! (ik mag hem niet)
Gheghe ben benieuwd.
1 decennium geledenHoe durven ze Scorpius hiervan beschuldigen, niemand vertrouwt hem, maar ik wel!
1 decennium geledenSteun Scorpius! *Hangt een gigantisch spandoek op je feestje 'Ik steun Scorpius' en Scorpius Malfoy voor president!'*
<3