Foto bij Chapter 66

Met de hongerige ogen van Aragogs familie op mij gericht dankzij Mylintis en het duistere vooruitzicht 15 rondjes om de badkuip heen te moeten rennen onder toezicht van Fidem (wat mij trouwens nooit zou lukken omdat ik dan door een muur heen moet :'D ), ben ik zo snel mogelijk gaan typen. En dit is het resultaat. :Y)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Kiriyama

    HEEEL SNEL VERDER, ANDERS STUUR IK MIJN ZEEEEER BLOEDDORSTIGE TEDDYBEERTJE OP JE AF! <3

    1 decennium geleden
  • Louisaa

    Hahaa, ik heb veel liever dat je schrijft dan rondjes om een badkuip rent of wordt verslonden door Hagrid zijn grote kleine vriendjes.
    Misschien was Voldy vroeger nog minder onschuldig dan dat mensen al dachten. Stoute Voldy.
    Wat ook nou zou kunnen is dat Scorpie hier een Sisseltong is.
    Of misschien iemand anders.
    WAaaaah, ik ben benieuwd.

    1 decennium geleden
  • Fidem

    Ik moet ook door een muur, dt houdt je jong:Y)
    Een heldin die al bang is voor woorden met verf op een muur. Ik begrijp Abby helemaal, ik moet er niet an denken dat er zo'n voorspelling over mij zou zijn.
    Jemig.....
    xxxx

    1 decennium geleden
  • katl1

    Ik wil vanavond nog een stukje, anders zorg ik dat de zee overstroomd
    (Ik moet echt betere dreigementen vinden :S)
    In ieder geval: héééél snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Zeleni

    Wiarda's theorie zou voor een deel wel kunnen kloppen. want waarom zit Abby ánders in zwadderich?
    Het kan onmogelijk Scorpius zijn, hij is overduidelijk het kind van DM, die weer overduidelijk het kind van LM is. hopelijk ziet Zabini dat ook in. Misschien is het Tom wel, uit het verhaal van Wiarda.......

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen