Foto bij Chapter 63

Beetje laat, hehe. Maar ik ben stiekem weer eens bezig met een nieuw idee dat ik maar niet uit mijn hoofd krijg. :'D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (20)

  • Louisaa

    Waaaaah awesomeee hoofdstuk. Echt vét goeed (: .
    Hahaaa, Abs kan goed acteren en Scorp ook. Scorp vind ik echt heel erg cool.
    Oe, een nieuw idee. Gaat het over HP? (: Scorpie of the thirth generation? MWOAAAHAH
    However - it will be awesome, no matter what.

    :9~

    1 decennium geleden
  • Cleverness

    Misschien wil Brandon Abby voor zichzelf ^^
    om haar te troosten na Draco, dan heeft hij er zelf ook iets aan.

    awesome!

    1 decennium geleden
  • WildDreamer

    ALWEER een nieuw idee?! En Klaprozen dan? En This is War? En Ladies, Bugs en Ladybugs? En Teachers, Slytherins & other Criminals? Serieus, jij schrijft echt veel verhalen! x)
    Waarom maakte Scorpius het 'uit'?! Moet hij dat van die Brandon? Hij keek nogal goedkeurend, dus het zal dan wel... Maar wat heeft Brandon eraan als het uit is tussen Scorpius en Abby? Of doet hij dat in opdracht van Cynthia, en is Brandon het ermee eens omdat Cynthia het wil? Als ik het me goed herinner hadden Brandon en Cynthia toch in het geheim iets met elkaar... Ik denk dat Cynthia erachter is gekomen en Scorpius heeft gedwongen het uit te maken.
    Of misschien is Scorpius inderdaad slecht en maakt hij het nu uit zodat hij geen last meer heeft van Abby. Maar dat zou niet verklaren waarom hij haar toefluistert dat hij het niet meent. Hij moet het dus van zijn vrienden, dus heeft het - waarschijnlijk- niets met de doden te maken, toch?
    En ik ben het eens met Wiarda, trouwens. Scorpius moet eens betere vrienden gaan zoeken! Hij had vanaf het begin met Abby om moeten gaan...
    Meid, je schrijft geweldig. Keep going! <3

    1 decennium geleden
  • Faith177

    Hahahah geniaal!!!:D
    Super!!

    1 decennium geleden
  • Amused

    Haha, ik lees het nu pas. Ik was om 9 uur gaan slapen!
    Ze spelen wel goed toneel. En wat Wiarda zegt, klopt eigenlijk wel. Scorpius is een laffe hond die niet tegen zijn vrienden durft in te gaan.
    Maarja, snel verder en vandaag lees ik het wel nog!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen