Foto bij W15

Voor de Harry Potter-fans onder jullie: ik schrijf samen met xEmmaWatsonx een story: Emma (HP). Voor andere story's kijk je maar gewoon op mijn profiel.

Na het eten sleurden de meisjes de jongens naar hun kamer.
“Het schooljaar is nog niet begonnen, dus die regels tellen nog niet”, riep Stella naar Griselda, die hen wilde tegenhouden.
“Laat hen maar doen, Griselda”, lachte Faragonda. “Vanavond mogen ze nog uit de bol gaan. Dit schooljaar zal zwaar genoeg zijn.”
“Maar om tien uur zijn de meisjes binnen en de jongens weg”, zei Griselda streng.
“Uiteraard”, glimlachte Saladin.

“Kom mee, jongens, we hebben geweldige kamers”, lachte Bloom.
“Jullie kregen toch dezelfde kamers als vroeger?”, vroeg Helia niet-begrijpend.
“Niet dus”, lachte Flora. “Maar onze nieuwe kamers zijn veel beter.” Plots trok elke fee ‘haar’ specialist een andere kant uit, elk hun eigen kamer in.
“Het is hier best mooi”, gaf Sky toe, toen hij Blooms kamer zag.
“Ja hé”, lachte Bloom. “Maar het beste heb je nog niet gezien.” Tegelijk deden alle feeën hun deur naar de living open.
“Wauw”, riepen de specialisten verbaasd.
“Geweldig hé”, grijnsde Stella.
“En of”, lachte Brandon. “Jullie hebben elk een eigen salonnetje op je kamer, en dan dit nog!”
“Wel grappig dat we hier vroeger nooit mochten komen, in dit stuk van de school. Hier is de privé van de leerkrachten”, zei Tecna.
“Zeg, jullie hebben het beste nog niet gezien”, lachte Musa, en ze wees op de zevende deur.
“Wat is er daar dan?”, vroeg Riven.
“Een halletje”, deed Layla achteloos.
“Oh, gewoon een hal, niets bijzonders aan dus”, zei Sky teleurgesteld.
“Hallo, slapen jullie soms? Waarvoor dient een hal meestal?”, vroeg Stella.
“Bedoel je dat jullie naar buiten kunnen?”, vroeg Helia verbaasd.
“Jep”, lachten de meisjes. Stella holde naar voren en opende de deur. “Kom op, we gaan naar buiten. Lachend volgde iedereen haar, tot Layla plots opmerkte:
“Die deur was toch betoverd, zodat enkel wij en de leerkrachten ze konden gebruiken? Maar de jongens wandelen er nu ook door!” Faragonda kwam lachend aangelopen.
“Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren dat jullie dat ontdekten. De jongens kunnen de deur inderdaad ook gebruiken, maar dat geeft jullie geen excuus om hen op je kamer toe te laten. Duidelijk?”
“Oké Faragonda”, klonk het in koor.
De rest van de avond maakten de Winx, de specialisten en de leerkrachten er een gezellige boel van, tot Faragonda om tien uur iedereen van Wolkentoren en Red Fountain buiten gooide en het schild activeerde.

Reageer (1)

  • dayxdreamer

    XD Tja en sinds wanneer houden winx zich aan de regels (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen