Foto bij ~OO9 I need to know who it is

POV Kate.
Ik zag James staan. Met alleen een broek aan, en een tinkywinky hoofd op. En verder niks. ‘ik zei toch dat je daar moest blijven staan’ zei hij. Oh. Was hij nou boos. ‘oh..sorry… maar der liep ineens een of andere man langs’ mompelde ik terwijl mijn ogen afgleden naar zijn sixpack. ‘oh sorry. Zo mag ik niet reageren’ zei hij. Ik betrapte mezelf op dat ik nogsteeds naar zn sixpack aan het staren was. ‘uh…waar kijk je naar?’ vroeg hij ineens. Ohohw. ‘uh…naar die boom achter je?’ ik voelde mn wangen rood worden. ‘jaajaa’ lachtte hij. ‘hoe oud ben je eigenlijk?’ dat wist ik helemaal niet. Nou hoopte ik niet dat ie iets van….28 ging zeggen. ‘17’ fjoew. ‘en jij?’ vroeg hij toen hij zn telefoon weer terug had gepropt in zn broekzak. ‘ook 17’ hij knikte, met zn tinkywinkykop. Ik brandde van nieuwsgierigheid. Ik wilde echt weten hoe hij eruit zag. Ik bedoel…17, sixpack…die supra’s die ik ergens van ken, maar hee. Heel veel jongens hebben die schoene tog. Ik MOET te weten komen hoe hij eruit ziet. Ik kwam er nog wel achter. Ik moest een plan bedenken. Ik dacht na. ‘waar denk je aan?’ vroeg hij ineens. Ik zei niks en keek hem alleen maar aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen