Foto bij Back to the village

@Smesty
Het ligt aan jouuuu (A)

@Tuala
Nein, dan was het Voldie's schuld (A)

--

Dankje voor de kudo's en reacties n__n
Maar ik denk niet dat we de top gaan halen gehe maar toch bedankt x]
___

Klik op deze geweldige nieuwe story van Nox :'D

Andere geweldige nieuwe story van Noxiee :'D

L'Enjoy le livre :']

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Kiriyama

    Verder (heart2)

    1 decennium geleden
  • Kurt

    Oeps, I forgot. Ik moest ook iets over je verhaal zeggen hé?
    Ik vind dit een super, geweldig, prachtig en origineel verhaal. Je kan prachtig schrijven.
    Dammit, ik weet weer niks te zeggen! Oh, alleen dit nog: Dit liedje is gewoon zo mooi.
    (flower)

    1 decennium geleden
  • Kurt

    Oké. Pffffffffft, jij wilde een lange reactie hé. Ik weet niet of dat gaat lukken hoor. But I'll try. ^^
    Eerst even dit: @Nox: Hoe vaak heeft ze je al vermoordt? Dat vind ik namelijk ook niet zo lief van Jen. Grr. Ja, ik bijt.
    Oké, nu over je verhaal. Maar eerst over dit hoofdstukje.:
    Oh, bosbes-blauwe jas. Ik vind die kleur niet echt iets voor Nagini. Meer wat donkere kleuren. Ron is hier echt een vervelende klootzak. Pfffft, stomme Ron. Het verbaasd me dat hij niet bang is voor Nagini. En Ginny is wel lief hoor. Soms wat irritant, maar voor de rest is ze wel lief. Stomme Nagini. Je moet lief zijn voor Ginny! Ze is je beste vriendin. En Hermione ook!
    Aaaw, gaan ze nu eigenlijk een foto maken? Voor in de hanger? Wel een lieve foto. Zonder de hele groep! Dat zou Nagini waarschijnlijk niet zo appreciëren. Arme Nagini. Ghehe. Eerst was het "Stomme Nagini". En nu is het "Arme Nagini" Yes, I'm crazy. But who cares. You're crazy too. So what.
    Maar ik weet niks meer om te typen. Dit is al een lulverhaal geworden dus.....

    (flower)

    1 decennium geleden
  • Delic

    @Tuala: ...Voldie's schuld? O.o
    NEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!! (yeah)

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Oké, het is Voldies schuld... Alles is Voldies schuld. 8D of wiskundes schuld, nog beter!
    'Dan kan net zo goed iedereen mee gaan"... Haha, arme Nagini & fred. 8D Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen