@Cleverness
HAHAHA Idd (a)

----

EnJoY :']

Fay had de rest van de dag niet veel meer tegen Hermione gezegd. Het feit dat ze liever mensen hielp die heel negatief waren over Harry dan met haar mee te gaan zat Fay nog steeds dwars.
Ondanks dat ze Nevill 's avonds hielp met bezweringen was ze er niet helemaal bij. Ze over woog zelfs het tegen Harry te vertelen, maar Fay hield toch wijselijk haar mond. ''Ga maar even wat oefenen Nevill. Dan zal ik je morgen wel testen.''Zei Fay terwijl ze op stond. Ze gaf Nevill een schouderklopje en liep naar de bank bij de open haard . Harry zat ook bij de open haard en keek naar het knetterende vuur, waar eens het hoofd van Sirius was verschenen. Natuurlijk hoopte hij heel diep van binnen dat hij weer tevoorschijn zou komen, hem advies zou geven en dan vliegensvlug weer zou verdwijnen. Maar dat zat er niet in en dat wist Harry jammer genoeg donders goed. De akelige pijn zette om in tranen die langs zijn gezicht gleden. Waarom moest het Sirius zijn? Waarom niet hij? Het kwam ook allemaal door Snape, als hij Sirius niet zo had zitten pesten leefde hij nu meschien nog. Dan had hij niet-.
''Harry.'' Harry's gedachten werden onderbroken door Fay die naast hem ging zitten en hem medelevend aan keek. Hij keek op naar Fay en keek recht in haar heldere ogen. ''Je mist hem hé?''Vroeg Fay. Ze wist precies waarom Harry huilde. Het gemis om Sirius was vast ondragelijk in deze omstandig heden. ''Vreselijk''Fluisterde Harry bedroeft. Hij voelde hoe Fay zijn tranen met haar mouw wegveegde. ''Het komt wel goed Harry. Je hebt nog heel veel mensen om je heen die van jou houden''Zei Fay glimlachend. ''En ik ben er nog. Ookal weet ik niet of je dat heel belangrijk vind'.'' ''Natuurlijk vind ik jou belangrijk. Ik zou niet weten wat me overkwam als ik jou zou verliezen''Zei Harry. Hij sloeg even zijn ogen neer terwijl hij lichtjes bloosde.
''Mij verlies je niet Harry.''Zei Fay glimlachend. ''Dat moet je niet zeggen. Ik had ook nooit verwacht dat Sirius...''Door de brok in Harry's keel zorgde ervoor dat hij de laatste woorden amper kon uitspreken. ''Harry... Ik beloof het''Zei Fay terwijl ze Harry tegen zich aan drukte en naar de knetterende vlammen in de open haard keek.







Als we vandaag of morgen in de top komen komt er nog hoofdstukje n_n
Anders zorg ik dat jullie wel verloren gaan! >:'D
Nee grapje ^^ Maar wel dooenn hee (krul)

Reageer (8)

  • Boss

    verder <33

    1 decennium geleden
  • Pam

    Hermelien is gewoon stupid bezig

    1 decennium geleden
  • Smesty

    Nou dan moeten we er nog maar 31 xD
    Love it!!
    Snel verder!!
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen