Foto bij -2

DUDES!
Wel, heb je het al gehoord? Kim Kardashian gaat trouwen.
Natuurlijk weer allemaal heel erg overdreven.
Eens zien of ze lang 'in love' zullen zijn, waarschijnlijk niet...
& allemaal naar de mtv movie awards gekeken? wat vonden jullie ervan?
but you know : celebs are like dogs, they need all attention.
Geen idee wat ik vandaag ga doen. Ik zie wel (;
Lots of love,
Q.-


Ik sloot mijn laptop en besloot om mijn beste vriendin, Sam te bellen.
Na een hele discussie over wat we zouden doen - ik win toch altijd- besloten we om naar het strand te gaan met de jongens. Ik liep naar mijn kast waar ik een bikini uit koos en maakte mijn tas klaar. Zonnecréme, handdoek, tijdschriften, iPhone... Vrolijk huppelde ik de trap af.
"Ik ben naar het strand mam!"
"Oke! Veel plezier!" hoorde ik uit de keuken komen.
Al neuriënd fietste ik naar Sam en nadat ik haar had opgepikt reden we samen naar het strand. Daar zagen we Jason, Dan en Ethan al staan. Snel gaf ik hen een knuffel en ging vlug op mijn handdoek liggen met mijn ipod in. Ik ging helemaal in mijn muziek op tot er plots water over me heen vloeide. Ik opende mijn ogen en wie stond daar? Jason natuurlijk.
"Ik krijg je nog wel!" riep ik lachend uit.
"Dat wil ik wel eens zien. Ga je trouwens mee de zee in?"
Ik knikte en samen liepen we de zee in. Ik sprong op Jason's rug en zo renden we door het water. Wat een schatje was het ook.


Reageer (1)

  • nakito

    snel verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen