"Och ja, misschien probeer ik wel wat." glimlachte Sterre. Meteen trok Wolfje uit het rek met superkortingen een jeansbroek en een blauw-rood geruit bloesje tevoorschijn. "Passen!" beval Wolfje lief. Sterre nam lachend de kleren aan en verdween in een pashokje. 5 minuten later kwam ze weer tevoorschijn. Wolfje viel bijna om van verbazing. "Wat ben je prachtig!" Zei Wolfje met open mond. Sterre bloosde. "Dat moet je gewoon kopen! Je moeder zal je zo mooi vinden!" zei Wolfje. Sterre keek even naar de prijs. "Wow, allebei voor maar 10 euro? Ok, ik koop het!" zei Sterre enthousiast en ze verdween weer het pashokje in. Na nog een kleedje voor Wolfje en schoenen met hakjes voor Sterre vertrokken ze weer naar huis.

Toen Sterre haar kamer instormde, knipte ze meteen de prijzen van haar kleren en kleedde ze zich om. Het was namelijk al 12u. "Mag ik je haar doen?" vroeg Wolfje en ze trok haar liefste oogjes naar Sterre. Sterre lachte even en gaf toen twijfelend toe. Wolfje bond haar haar in een nonchalante dot. "Eten!" riep Arlène van aan de trap. "Kom, dan kun je alvast Raphael gaan verrassen!" zei Wolfje enthousiast. Sterre stond ongemakkelijk op. Wat zouden de anderen van haar vinden? Langzaam liep ze naar beneden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen