Sterre en Raphael waren samen naar het park gegaan terwijl de anderen al naar huis gingen. “Waar zit je met je gedachten?” vroeg Raphael plagend terwijl hij Sterre rond haar middel vastnam. Sterre was aan het denken aan Pim. Wat moest hij zeggen? Ze was bezorgd. Maar er verscheen wel een glimlach op haar lippen toen ze Raphaels handen voelde. “Pim doet zo raar de laatste tijd…” bekende Sterre. “Maar nu ga ik even genieten.” Zei ze toen. Raphael glimlachte en gaf haar een kusje in haar nek. “Dat kietelt!” riep Sterre en ze bevrijdde zich uit de armen van Raphael. “Gaan we stout worden?” vroeg Raphael plagend. Sterre lachte en liep weg. Natuurlijk liep Raphael haar meteen achterna. Opeens had hij haar te pakken. Raphael en Sterre lieten zich in het gras vallen. Sterre lachte nog wat na. Ze was nu echt dapperder geworden in de liefde. Ze lagen op hun zij met hun hoofden naar elkaar en ze keken elkaar aan. “Je hebt mooie ogen, weet je dat?”zei Sterre lief tegen Raphael. Raphael bloosde. “Jij ook.” Zei hij terwijl hijmet zijn vingertoppen over de wang van Sterre ging. Sterre sloot haar ogen.Elke kleine aanraking voelde alsof hij haar met honderden handen tegelijk streelde. “Jij bent mijn eerste vriendinnetje, wist je dat?” Zei Raphael die de hand van Sterre beetnam. Hun vingers versmolten met elkaar. “Jij ook mijn eerste vriendje.” Zei Sterre die haar ogen terug opendeed. “Ik hou van je.” Zei Raphael stil. Sterre wist niet dat 3 woorden zo veel betekenis konden hebben.“Ik ook van jou.” Glimlachte Sterre lief en ze kneep in Raphaels hand. Raphael kwam dichter en gaf haar een vlug kusje. “Is dat alles?” vroeg Sterre met een pruillip. Raphael lachte en gaf nog een klein kusje op Sterre’s lippen. “Zie je me maar zo graag?” vroeg Sterre met een nog grotere pruillip. Raphael kwam weer dichter en hun lippen versmolten met elkaar. Sterre voelde Raphaels tong tegen haar lippen en deed een stukje haar mond open. Ze liet haar tong op zoek gaan naar die van Raphael. Zo’n hevige verliefdheid had ze nog nooit gevoeld! Nooit wilde ze Raphael nog loslaten. Toen hun monden zich van elkaar losmaakten,keken ze elkaar aan zonder ook maar 1 woord te zeggen. Dit was hun eerste echte kus geweest en nu wisten ze dat ze echt voor elkaar bestemd waren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen