Anastacia, die zich bedacht had, had een bikini aan die net alles verhulde wat verhuld moest zijn.De jongens hadden allemaal een zwemshort aan, Lexie een schattig badpak en Sterre een normale bikini. Sterre haar haar was in een dot, zodat ze dan gemakkelijk kon zwemmen. Ook had ze haar bril niet aan. Iedereen keek Sterre met open mond aan. “Wow, je bent meteen zo anders zonder je bril en met je haarin een dot!” zei Pim verbaasd. Sterre bloosde en sprong bij de rest in het zwembad.Natuurlijk zat Anastacia, met haar zonnebril op, al in de jacuzzi. Het was best raar om te zien hoe Sterre met haar handschoenen en Raphael met zijn koptelefoon in het water zaten. “Heeft er iemand zin om met een strandbal te spelen?” vroeg Lexie. “Ik doe mee.” Zeiden Sterre, Raphael en Pim enthousiast.“Ik ook.” Lachte Marcel. Sterre keek naar Raphael. Wat was hij knap in zijn zwemshort! Sterre, hier komt ie!” riep Raphael en hij gooide de bal richting Sterre. Die ving hem handig op en ze speelden verder. Na een half uurtje spelletjes spelen met z’n allen, hadden ze ook wel eens zin in iets anders. Pim en Lexie gingen gewoon wat baantjes zwemmen, Marcel ging bij Anastacia zitten en Raphael en Sterre? “Zin om eens in de sauna te gaan?” vroeg Raphael aan Sterre. “Ok.Waarom niet.” Antwoordde die. Hand in hand liepen ze naar de sauna. Tot hun verbazing zaten ze daar helemaal alleen. Sterre ging languit op 1 van de banken liggen. Raphael kwam bij haar zitten en gaf haar een kus. Sterre zat meteen weer recht. “Ik moet er nog wat aan wennen.” Bekende ze. “Dat begrijp ik toch.”Antwoordde Raphael. Sterre kroop dicht tegen haar vriendje aan, alsof het nog niet warm genoeg was. “Ik hou van je.” Fluisterde Raphael die een hand op Sterre’s buik legde. “Ik ook van jou.” Zei Sterre. Eindelijk vond ze de moed omhem zelf te beginnen kussen. Sterre ging op de schoot van Raphael zitten en kuste hem verder. De deur van de sauna vloog open. “Ieuw! Kun je dat niet ergens anders doen?” zei Anastacia. Razendsnel zat Sterre weer naast Raphael.“Kom Sterre, we springen wel weer in het zwembad.” Knipoogde Raphael. Sterre moest geen 2 keer nadenken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen