“Lexieis in the house!” riep Lexie enthousiast. Lexie zat in een andere klas en wasnaar het Sea Life in Blankenberge geweest. Sterre keek om zodat ze niet meerhoefde te blozen. “Kom er bij zitten, ik heb speciaal lasagne voor je gemaakt.”Zei Arlène. “iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Lasagne!” zei Lexie enthousiast en zekwam er bij zitten. “Mag ik van tafel?” vroeg Raphael. “Ik moet nog snel ietsvoorbereiden.” Zei hij terwijl hij stiekem naar Sterre keek. “Ja hoor, doemaar.” Antwoordde Arlène glimlachend

Sterre keek in haarkleerkast. Zo veel had ze daar niet inzitten. Ze stond voor de spiegel en hadeen schattig jurkje in haar handen. “Is het daar wel warm genoeg voor?” vroegze zich af. “Ok, ik kom zo.” Zei Lexie die de kamer binnenkwam. “Wat ben jijaan het doen? Ik heb je nog nooit in je kleerkast zien rommelen.” Vroeg Lexieverbaasd aan Sterre. “euh…” Sterre probeerde een excuus te vinden. “Ik snap hetal.” Zei Lexie. “Je bent verliefd op Pim en wil indruk op hem maken.” Zei ze.Sterre proeste het uit. “Op Pim? Die is gewoon mijn beste vriend, niets meer.”Lachte ze. “Op wie dan wel? Toch niet opMarcel hé?” vroeg Lexie, maar Sterre schudde haar hoofd. “Op Raphael?” vroegLexie verbaasd. Sterre knikte. “Wil je dit niet zeggen tegen Anastacia?” vroegSterre smekend. “Ok, maar waarom wil je er nu dan opeens zo mooi uit zien?”vroeg Lexie. “Ik heb met hem afgesproken in de tuin straks.” Bloosde Sterre.“Ah ja, kom hier.” Zei Lexie. Sterre begreep het niet. Waarom wilde Lexie haarnu opeens helpen? “Ik vind dat dit je het beste staat.” Zei Lexie terwijl zehet schattige jurkje voor Sterre hield. “Mag ik je haar doen?” vroeg Lexie.“Ok.” Lachte Sterre en ze ging op de knusse zetel zitten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen