Foto bij dream

rose haar droom

ik had een date met jack.we gingen naar de bioscoop een horrorfilm kijken.daar hou ik niet zo van maar dan heb ik een excuus om dicht tegen hem aan te kruipen.
er werden in de eerste 10 minuten zoveel gemoord dat ik zin had om schreeuwend naar buiten te lopen.of in dit geval schreeuwend wakker te worden.
maar jacks armen lagen om me heen als een schild dus eigenlijk viel het nog mee.de hoofdrolpersonen verdwenen en belanden in een woonkamer waar ze alleen waren.
nu zag ik pas dat die 2 personen wel heer erg leken op Jack en mij.het meisje was doodsbang.maar de jongen kalmeerde haar.hij gaf haar een heel klein kusje.
niet op haar lipppen maar ook niet op haar wang.ergens daartussen.maar het meisje gaf de jongen wel een zoen.omdat ze zo op jack en mij leken werd dat dus de mooiste droom
die ik ooit had gehad.maar plots veranderde het in een nachtmerrie.de jongen werd vanbinnen naar buiten opgegeten door die spinnen die je soms in de verhalen van
toetachamon hoort.nu werd ik natuurlijk wel wakker.ik begon te huilen.
jane kwam de kamer binnen.'hé,wat is er met je?heb je een nachtmerrie gehad'?ik knikte alleen maar.anders zou mijn stem zeker overslaan.
'vertel het tegen me.dat helpt'.stelde hij voor.tuurlijk,vertrouw maar op de paragnost.
ik vertelde het.maar ik liet het stuk dat ik ontdekte dat de jongen op jack leek weg.
'waarom vertel je me niet alles rose?'ik vertel je wel alles'zei ik.
hij keek me doordringend aan.ik wist dat er tegen jane niets te beginnen was.ik zuchtte.
'de jongen uit mijn dromen was..'ik kon mijn zin niet afmaken.alleen als ik al aan het beeld dach kreeg ik tanen in mijn ogen.
'de jongen uit je dromen was jack'?'gokte hij.ik knikte.
hij sloeg zijn armen om me heen.'het is nu allemaal voorbij'zei hij sussent.
ik was nu uitgehuild en viel in de armen van jane in slaap.

Reageer (2)

  • Wolfclaw

    Kudo en abbo!

    1 decennium geleden
  • Vanparys

    aboooooooooooo (had ik al gezegd, denk ik...)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen