Foto bij 8# Good old times...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • StarXKaulitz

    Super geschreven...
    Niks slechts aan hoor!!!!

    1 decennium geleden
  • Saoura

    dit stuk is helemaal niet slecht, phuh (N) en best heel grappig, ik zit nu ook met moe hoofd enzo te kijken hoe laat het is en moest daar ook even over nadenken, las ik precies daarna dat stukje :9~
    probeer nog even door te bijten op school, die examens lukken wel, als je eenmaal bezig bent kom je er wel doorheen (flower)
    en als je ervan af bent heb je lekker lang vakantie! :Y)
    plus dan ben je van je huiswerk en schooldingen af, yeah :9~
    maar back to het verhaal, het is mooi hoe je de gevoelens beschrijft en ach.. gewoon snel verderrr (baby)
    en btw mensenn, dat kan toch wel beter dan 6 kudo's? (A)

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Alvast heel veel succes met je examens! <3
    Tommie moet snel terug komen hoor! ;o
    Snel verder! <33

    1 decennium geleden
  • Malificent

    SLECHT? WAT ZEI JE DAAR?! Wojoooo, dit was een geweldig stuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ik vind het zo zielig voor haar,
    maar ik weet zeker dat Tom terug komt en dat ze het dan kunnen bijleggen! (:
    <333333333333333333333 Ik ben dus voor een keer inspiratieloos? ;s
    MAAAAAR WEET DAT IK JE VERHAAL GEWELDIG VIND, En jou natuuuurrrrrlijk ook hé! (: <3 (flower)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Ik vind het een zielig stukje en net zoals Tinka zegt: Tom moet snel gevonden worden.
    En mijn examens zijn al bijna in de helft. Geloof me maar, eens je bezig bent, gaat dat wel vooruit ;) Moed erin houden!
    en na de examens snel verder alsjeblieft?
    Veel succes!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen