Sorry dat ik geen foto heb, maar ik typ nu op mijn iPod en mijn. Pc is kapot sorry daarvoor.

Charyl

Een later zitten we weer in de limo op weg naar huis " wat gaan webdoen, aangezien we nu wat hebben"? Ik kijk hem weer niet-begrijpend aan? "de pers en mijn fans"? "ik weet het niet Cody," " ik wil niets liever dan iedereen weet dat jij mijn meisje bent" " dus we gaan het bekend maken"? " ik heb morgen een intervieuw, ik wil het dan vertellen maar ik weet niet wat jij wilt"? " ik wil niets liever dan jou gelukkig maken", " maar je moet wel weten dat iedereen achter je aan gaat je krijgt haat mailen en je hebt continu de paparazzie" " als wij maar gelukkig zijn, die paparazzie kan me niets schelen" hij lacht en hij drukt zijn lippen op die van mij ik voel zijn tong over mijn lip heen glijden maar net als ik mijn mond open wil doen zegt de chauffeur we zijn er. Cody bedankt en hij helpt me uitstappen, de limo rijd weg en Cody pakt mijn hand vast en samen lopen we naar de voordeur, ik druk op de bel en niet veel later gaat de deur open, mijn moeder staat in de deuropening, ik geef mijn moeder een kus op de wang en zeg. " mam dit is mijn vriendje Cody" Cody stelt zich netjes voor. " wil je wat drinken "? Vraagt mijn moeder, ja lekker zegt Cody ik loop langs mijn moeder heen en hang mijn jas op Cody doet hetzelfde. Als we naar de woonkamer lopen zit mijn vader op de bank het nieuws te kijken " pap dit is mijn vriendje Cody" Cody stelt hier zich ook netjes voor. " wat wil je drinken"? Vraagt mijn moeder aan Cody " doe maar cola" "Charyl jij dubbel fris"? Ik knik en mijn moeder loopt de keuken in, opeens begint het buiten keihard te regenen en te onweren, de man op het nieuws begint weg te vallen maar w horen nog net "blijf allemaal binnen" en toen viel de tv uit.

Reageer (2)

  • lizasimpson

    whaha, @lovertjee, jou verhaal xD

    1 decennium geleden
  • xCarpeDiem

    weeeeeeeiiird ÖÖ

    en eng :S

    En toen kwam ik, want ik was buiten en niemand liet me binnen en jullie wel, en toen bleek dat ik een beroemd model was en werden wij vriendinnen en toen JEEEJ was iedereen blij! (:

    please?

    Oke, dat verhaal hierboven slaat nergens op xd
    Maar mag ik in je story? (flower)

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen