Hij wordt best wel vaak gelezen maar nog niet zo veel abo'tjes.

Charyl

Als ik naar buiten loop zie ik een limo staan en een jongen die nonchalant tegen de limo aan staat, ik krijg spontaan een glimlach op mijn gezicht. Zodra hij me ziet loopt hij naar me toe en geeft me een knuffel. Hij helpt me in de limo stappen en komt naast me zitten."waar gaan we heen" vraag ik als we al een tijdje in de auto zitten, "zeg ik niet" zegt hij simpel, ik ken hem nu wel zo lang dat ik weet dat hij hèt nu ook echt niet gaat zeggen, onderweg praten we over koetjes en kalfjes. Opeens zegt de chauffeur "we zijn er" Cody stapt uit en helpt mij uitstappen ik zie een werkelijk prachtig strand, "vind je het mooi" vraagt hij? "ik vind het prachtig". We lopen verder en onze handen schuren langs elkaar hij lijkt of hij twijfelt of hij mijn hand wel mag vast pakken, als onze handen weer langs elkaar schuren pak ik hem vast, hij kijkt me aan en glimlacht. We komen naar een paar minuten lopen bij een deken met eten en drinken, ik ga zitten en hij gaat tegen over mij zitten, " Cody dit is echt prachtig van hoe je dit hebt gedaan" " weet ik". Als al het eten op is begint het al een beetje te schemeren, "komt" zegt hij hij steekt zijn Jan uit en ik pak hem vast. We lopen weer een stukje verder, en dan zie ik in de verte allemaal lichtjes en ik hoor muziek "ongelofelijk, Cody dit is werkelijk prachtig" hij begint te lachen en ik kijk hem niet-begrijpend aan, "je zei toen wij hier aankwamen ook al" dit is werkelijk prachtig" ik moet nu ook lachen en geef een zacht duwtje. Hij loopt naar een soort van podium " mag ik deze dans van u"? Opeens kont er een slow nummer, glimlachend pak ik zijn hand aan, en hij laat me in je rond zwieren, odertusseb voel ik ongelofelijk veel vlinders in mijn buik, damn hoeveel kan je van een jongen houden die je nauwelijks eb week kent.

Als ik weer op de grond wordt gezet slaat hij zijn armen om me heen "Lieve Charyl, ik weet dat het misschien een beetje vroeg is maar ik kan het niet laten en ik wil je graag wat vertellen" ik kijk hem glimlachend aan " ik vindt je vanaf de eerste dag al leuk en in mijn buik dwarrelen miljoenen ontelbare vlinders rond als ik je zie" hij laat me los en loopt naar het kleine barretje pakt daar een roos en een doosje vandaan, " lieve lieve Charyl, wil je alsjeblieft mijn vriendinnetje zijn"? Hij maakt het doosje open en ik zie daar een glimmend zilver hartje in " ja heel graag" zeg ik. Hij glimlacht en pakt het hartje uit het doosje en doet hem om mijn nek, daarna slaat hij zijn armen weer liefdevol om mij heen, niet veel later voel ik zijn warme lippen op die van mij.





Reageer (1)

  • lizasimpson

    dit is zo lief <3
    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen