038
Justin Bieber
Ik sloeg mijn armen om haar heen. “Dat duurde lang.” Hoorde ik haar verbaasde stem. “Ik weet het.” Glimlachte ik. Niet dat ze dit kon zien, omdat ik achter haar stond. Ik drukte een kus in haar nek. “Waardoor duurde het zo lang?” “Oh, we hebben een film gekeken.” Antwoordde ik of dat het niets was. Het was ook niets, althans we hebben niets gedaan. Maar ik voelde me wel anders bij haar. “Wat voor film?” “A walk to remember.” Ik ging voor haar staan en hurkte neer. “We hebben niets met elkaar gedaan, of iets.” Antwoordde ik eerlijk. Ze knikte en glimlachte. “Ik geloof je.” Ik glimlachte terug en drukte een kus op haar mond. Toen stond ik weer op, en ging in de tuinstoel naast haar zitten.
Dit deden we vaak, met de hele crew buiten zitten als het donker was. Het gaf een gezellige sfeer. “Komt Leslie niet?” vroeg Scooter geïnteresseerd. Ik schudde mijn hoofd. “Ze slaapt.” Gaf ik als antwoord. Hij knikte begrijpend. “Ze heeft haar slaap echt nodig, ze ziet er echt moe uit.” Goh, mam. Dat was me nog echt niet opgevallen. ”Ook is ze zo dun.” Had mijn moeder ook opgemerkt. “En ze eet bijna niet. En ze is ziek. We moeten echt op haar letten.” Het was heel lief van mijn moeder dat ze zo bezorgd om haar was. “Ze echt heel aardig, ik had, toen jullie weg waren met haar gepraat.” “Ja weet ik, dat heeft ze me net verteld.”
“Kom, we gaan slapen.” Stelde Scooter voor. Ik schudde mijn hoofd. “Nee, het is net zo gezellig.” We waren al een tijdje aan het praten, Ryan, mijn stylist, haalde grappen uit waar iedereen dan ook om moest lachen. Scooter schudde zijn hoofd. Soms leek hij net mijn vader. Je moet nu gaan slapen, morgen heb je een concert en de afgelopen tijd ben je hartstikke moe.” Zuchtend stond ik op, ook Selena stond op en ging slapen. Beide liepen we naar de tourbus toe, waar Leslie ook in lag te slapen. We liepen zachtjes de slaapkamer in. Meestal huurde we altijd een hotel, maar doordat het hotel best wel ver rijden was sliepen we dit keer in de tourbus.
Ik pakte mijn pyama broek waar ijsberen opstonde en een zwart t-shirt met een v-hals. Ik kleedde me om, terwijl Selena zich ook om kleedde en een te groot shirt aandeed met een short broekje. Haar lichaam was prachtig. Ze drukte een kus op mijn mond. “Slaap lekker, Justin.” “Slaap lekker, Selena.” We gingen beide apart in een andere bed liggen. Maar wel dicht bij elkaar, ik lag namelijk boven haar. Als ik op de rand van het bed ging liggen, mezelf natuurlijk wel goed vast hield en naar onderen keek tegen over mij, zag ik Leslie liggen. Ik betrapte mezelf er op dat ik vaak naar haar keek.
Weer zo'n verhaal/gedicht of ja brief, weet ik veel wat ik geschreven heb. Klik,
Reageer (9)
so awesome! <3
1 decennium geledenLeslie > Selena
1 decennium geleden[a]
<33333333
1 decennium geledenVerder!
<3333333
1 decennium geledenlovely.
1 decennium geleden